حالت تاریک
مسئول بسیج جامعه کارگری سپاه بی اکرم‌(ص):

جنایات رژیم صهیونیستی از استیصال آنها حکایت دارد

جنایات رژیم صهیونیستی از استیصال آنها حکایت دارد

مسئول بسیج جامعه کارگری سپاه حضرت نبی اکرم‌ گفت: ضعف و ناتوانی رژیم کودک‌کش را می‌توان در حمله به بیمارستان شفاء و هتک حرمت و تجاوز به زنان و دختران فلسطینی مشاهده کرد که چیزی به غیر از استیصال این رژیم را نشان نمی‌دهد.

فریدون داوری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی فرمودند امروز پیچیده‌ترین و حساس‌ترین دوره فلسطین است و فلسطین هم خط مقدم ما و همه جهان اسلام است لذا از خداوند سبحان برای مجاهدان صحنه فلسطین موفقیت و پیروزی و اجر الهی را خواستارم. 

مسئول بسیج جامعه کارگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه عنوان کرد: در روزگاری که تمام ابرقدرت‌های جهان تلاش داشتند نام فلسطین را در تاریخ به فراموشی بسپارند، بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با تدبیری حکیمانه و تاریخی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نام‌گذاری کردند و با این اقدام، موجب ایجاد خط وحدتی منسجم میان امت اسلامی و همچنین موجب زنده ماندن آرمان آزادی فلسطین و برملا شدن ظلم صهیونیست‌های غاصب شد و تا امروز توجه همه جهانیان را به این مسئله مهم جهان اسلام جلب کرده است. 

داوری اذعان کرد: امروز در فلسطین تقابل جبهه استکبار و اسلام به وضوح نمایان است، در یک سو رژیمی خودکامه و برخوردار از تمام توان اقتصادی، سیاسی و نظامی جبهه کفر که به هر گونه جنایتی دست می‌زند و در سوی دیگر ملتی مظلوم و مسلمان که در دفاع از خود تنها، مظلوم، بدون کمک و حمایت هستند. 

مسئول بسیج جامعه کارگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: با ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع، همچنان غزه در آتش خشم و کینه دشمنان قسم‌خورده اسلام می‌سوزد در واقع قریب به هفت دهه است که محاصره ظالمانه نوار غزه ادامه دارد، طی چند ماه اخیر هم شاهد تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی هستیم که حمله به مراکز درمانی و بیمارستانی یکی از ابعاد اقدامات ضدبشری و ضدانسانی این رژیم منحوس تلقی می‌شود. 

داوری در ادامه افزود: ضعف و ناتوانی این رژیم کودک‌کش را می‌توان در حمله به بیمارستان شفاء در غزه و هتک حرمت و تجاوز به زنان و دختران فلسطینی مشاهده کرد که چیزی به غیر از استیصال و درماندگی این رژیم را نشان نمی‌دهد. 

مسئول بسیج جامعه کارگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمن غاصب صهیونیستی باید بداند که هیچ‌گاه ظلم ثابت نبوده و ظالم نتوانسته است دوام ابدی داشته باشد پس به‌زودی تاوان جنایات خود را پس خواهند داد، دشمن بدانند ما پیرو مکتبی هستیم که هرگز ذلت را نمی‌پذیرد و به گفته مقام معظم رهبری نیز شکست رژیم صهیونیستی قطعی و حتمی است. 

داوری تصریح کرد: مسلمانان به زودی در قدس نماز خواهند خواند و پیروزی از آن صابران و جهادگران خواهد بود، لذا ضمن دعوت از آحاد مردم روزه‌دار برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در کنار ملت سلحشور ایران همچون گذشته فریاد نفرت از ستمگران را سر خواهیم داد و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین، به ویژه مردم غزه اعلام می‌کنیم. 

مسئول بسیج جامعه کارگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در پایان با اشاره به جنایت چند روز اخیر رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران، بیان کرد: حمله رژیم متجاوز صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت کشورمان در دمشق را قویا محکوم  می‌کنیم و یاد شهیدان عزیز و سرداران سرافرازمان در این حمله را گرامی می‌داریم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از