حالت تاریک
Logo
دوشنبه, 30 مهر 1403
مقاومت مقابل جنایات صهیونیست‌ها خلل‌ناپذیر است
سرپرست کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد کرمانشاه:

مقاومت مقابل جنایات صهیونیست‌ها خلل‌ناپذیر است

سرپرست کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کرمانشاه گفت: رژیم منحوس صهیونیستی با این جنایات و اقدامات تروریستی نمی‌تواند خللی در مسیر مقاومت ایجاد کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی قدیریان در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن محکوم‌کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از بدو تأسیس بر پایه خشونت و ترور بنا نهاده شده است، به همین دلیل اقدامات تروریستی نه یک انحراف، بلکه جزئی لاینفک از ماهیت این رژیم جعلی به‌شمار می‌رود.

سرپرست کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کرمانشاه افزود: رژیم صهیونیستی از زمان تأسیس خود تاکنون همواره سیاست ترور را دنبال کرده و با ترور مقام‌ها و شخصیت‌های برجسته اسلامی از جمله محور مقاومت این جنایات خود را به اوج رسانده است.

وی در ادامه یا بیان اینکه ترور‌های اخیر رژیم صهیونیستی که با هدف ضربه‌زدن به حزب‌الله لبنان صورت گرفته، گفت: نگاهی به تاریخ ترور‌های رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که این رژیم هیچ‌گاه با ترور مقام‌ها نمی‌تواند خللی در مسیر مقاومت ایجاد کند.

قدیریان با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی علیه لبنان تکرار جنایت‌های یک‌ساله این رژیم در غزه و اخیراً در لبنان که هدفشان مردم مظلوم و بی‌گناه است، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در رسوایی این جنایت هولناک رژیم منحوس صهیونیستی نقش بسیار اساسی می‌توانند در بیدار کردن ملت‌ها ایفا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از اقدام افتخارآمیز سپاه پاسداران، بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمایت، همراهی و پشتیبانی وزارت دفاع در دو عملیات وعده صادق مراکز راهبردی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید و پاسخی قاطع به این رژیم جلاد داد تا نتواند به سرزمین ایران، چپ نگاه کند‌. 

قدیریان با بیان اینکه عملیات وعده صادق پیامد روشنی برای اشغالگران صهیونیستی دارد، افزود: صهیونیست‌ها باید دست از شرارت‌ها و تصرف‌های ناحق و غیر قانونی خود بردارند.

وی گفت: اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا اکنون به بسیاری از کشور‌های جهان، حتی داخل آمریکا کشیده شده است، مردم در تظاهرات خود پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش می‌کشند و مخالفت خود را با سیاست‌های این دو کشور اعلام می‌کنند.

وی در ادامه افزود: رهبر در نماز جمعه نصر تأکید کردند: «بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله ‌سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب، ظالم و خبیث آن را یاری کنند.‌»

قدیریان با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «تفرقه، سیاست دشمن است» بر ضرورت حفظ وحدت میان مسلمانان در سراسر جهان تأکید کرد و افزود: با توجه به اینکه استکبار جهانی دشمن مشترک همه مسلمانان است، اتحاد و انسجام امری حیاتی به‌شمار می‌رود.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از