حالت تاریک
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه پاوه:

جنایتکاران از مکتب حاج قاسم ترس دارند

جنایتکاران از مکتب حاج قاسم ترس دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه گفت: این فاجعه مصیبت‌بار ثابت کرد که این کوردلان تا چه اندازه از حضور پرشور مردم در دفاع از آرمان‌های نظام و میثاق با شهدا و مکتب حاج قاسم ترس و نگرانی دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسام‌الدین عبدی‌پور در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: در سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فاجعه تروریستی گلزار شهدای کرمان و به خون غلطیدن جمعی از هموطنانمان را محکوم و این جنایت را خدمت مردم شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه گفت: امروز دست‌های خبیث استکبار بار دیگر جنایت دیگری را رقم زدند و با دو انفجار تروریستی در مسیر زائران آن شهید در گلزار شهدای کرمان، جمعی از هموطنان را به شهادت رساندند.

وی تصریح کرد: این فاجعه مصیبت‌بار و غیرانسانی که در نهایت رذالت دشمنان علیه ملت ما روی داد و مردان، زنان و کودکان بی‌دفاع را مظلومانه در خون کشانید ثابت کرد که این کوردلان تا چه اندازه از حضور پرشور مردم در دفاع از آرمان‌های نظام و میثاق با شهدا و مکتب حاج قاسم ترس و نگرانی دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدی‌پور افزود: مکتب حاج قاسم برگرفته از مکتب دفاع مقدس و امام راحل بوده و مکتب امام راحل نیز برگرفته از قیامت عاشورا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه بیان داشت: مکتب آن بزرگوار ریشه دار است و به طور قطع گفته‌ها و آموزه‌های دینی این مکتب که همان دین و آئین ما است بهترین تبیین دانشگاه انسان‌سازی در حوزه این مکتب است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی شخص تراز اول در جبهه مقاومت بود، گفت: ایشان اعتقاد داشتند اگر می‌خواهید برای انقلاب کار کنید باید خود را وقف انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت کنید و این ویژگی در رفتار و منش ایشان اتفاق افتاده بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از