حالت تاریک
پیشنهاد بامزه سید حسن خمینی؛

خاتمی خودش رسانه است؛ ظریف مثل الجزیره است!

خاتمی خودش رسانه است؛ ظریف مثل الجزیره است!

واقعا امثال آقای ظريف و آقای خاتمی با پتانسيلی كه دارند بايد به تعبير امام فرودگاه به فرودگاه بروند و صحبت كنند و اگر مانعی بر سر راه ايشان است بايد برداشته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از جهان نیوز، سيد حسن خميني، در نشست «بررسي تحولات فلسطين» که با حضور جمعی از اصلاح طلبان در حسينيه جماران برگزار شد، ضمن تاکید بر شکستن امپراتوری رسانه ای رژیم صهیونیستی پیشنهاد کرده است تا از ظرفیت رسانه ای خاتمی و ظریف برای مقابله با امپراتوری رسانه ای اسرائیل استفاده شود!

سید حسن خمینی گفت: امروز ما اگر در جنگ رسانه شكست بخوريم، جوابي براي وجدان خود نداريم، چراكه ابزارهاي ما براي جنگيدن با امپراتوري دروغ صهيونيست‌ها وجود دارد. واقعيت اين است كه در دنياي امروز هر فرد يك رسانه است. آقاي ظريف خود يك تنه به اندازه رسانه فعالي مانند الجزيره اثرگذار است. او در دوره‌اي در جمهوري اسلامي مسوول بوده و اينكه امروز از توان و ظرفيت او استفاده نشود هيچ توجيهي ندارد. يا آقاي خاتمي خود يك رسانه است. هر كدام از اين شخصيت‌ها اثرگذاري ويژه‌اي در دنيا دارند و بايد از ظرفيت آنها بهره جست.

وی با بيان اينكه «وجود شبكه‌هاي اجتماعي براي ما مسووليت مي‌آورد تا حرف بزنيم و ساكت ننشينيم» اضافه كرد: ما بايد حرف خود را بگوييم و نگذاريم واقعيت پنهان بماند. جنگ رسانه‌ها امروز جنگ تريبون‌هاي رسمي نيست. تريبون‌هاي رسمي متهم به منافع هستند و به همين دليل افرادي كه داراي شخصيت رسمي نيستند بايد حرف بزنند. من واقعا نمي‌دانم فردا چگونه روي پيغمبر اسلام (ص) نگاه خواهيم كرد و خواهيم گفت اين همه مصيبت پديد آمد و ما چيزي نگفتيم.

سید حسن خمینی به بيان يك ماجراي تاريخي پرداخت و گفت: يكي از همراهان شهيد نواب صفوي، كه خدا او را رحمت كند، روايت مي‌كرد حدود سال 1947 براي شركت در سميناري به قدس رفته بودند و صهيونيست‌ها در مكاني روبه‌روي محل برگزاري سمينار ايستاده بودند. برگزاركنندگان سمينار مي‌گفتند به سمت آنها نرويد چون شليك مي‌كنند و مي‌كشند، اما شهيد نواب صفوي به آن سو رفت و زماني كه از او پرسيده شد چرا رفتي؟ گفت كه رفتم تا بكشند و لااقل صدايي از كسي در بيايد.

او تصريح كرد: امروز كساني كه احيانا جلوي اين رسانه‌ها را به خاطر منافع گروهي در داخل كشور گرفته‌اند خائن هستند. كساني كه مي‌توانند اثرگذار باشند، اما حرفي نمي‌زنند خيانت مي‌كنند. واقعا امثال آقاي ظريف و آقاي خاتمي با پتانسيلي كه دارند بايد به تعبير امام فرودگاه به فرودگاه بروند و صحبت كنند و اگر مانعي بر سر راه ايشان است بايد برداشته شود. امپراتوري رسانه‌اي اسراييل بايد بشكند. هيچ‌كس نمي‌تواند از جنايت دفاع كند. فرضا حماس ابتدا به ساكن حمله كرد، مگر اين توجيهي براي كشتار 7000 نفر است؟

البته احتمالا جنایشان فراموش کرده اند که اصلاح طلبان از سوی رژیم صهیونیستی به عنوان خط مقدم این رژیم برای مبارزه با جمهوری اسلامی معرفی شدند. در جریان سال 88 هم حامیان فتنه سبز با شعار «نه غزه نه لبنان» در روز قدس به خیابان آمده بودند که صدا و واکنشی از اصلاح طلبان به ویژه خاتمی به عنوان رئیس جریان اصلاحات نسبت به این شعار صهیونیستی بلند نشد. حتی خاتمی در فتنه سال گذشته، شعار جریان برانداز ضدایرانی را مثبت و نویدبخش آینده روشن دانسته بود. حمایت از بی گناهان غزه و شکستن امپراتوری رسانه ای اسرائیل پیشکش؛ به آقای خاتمی به عنوان یکی از جفاکاران بزرگ و سران فتنه پیچیده صهونیستی سال 88 بفرمایید به مردم ایران خیانت نکنند.

تکلیف جناب ظریف هم در هشت سال گذشته به خوبی روشن شد؛ آقای ظریف اگر هنری داشتند امتیازات نقد به دشمنان ملت ایران تقدیم نمی کردند تا وعده های نسیه برجامی تحویل بگیرند. فیلم اظهارات ظریف که بمب های آمریکا را نابودکننده همه تجهیرات نظامی ایران می داند هم موجود است. قهر و قهرکشی در زمان سفر مهم بشار اسد به ایران و لطمه به دستاورد جبهه مقاومت هم موضوعی نیست که از یاد مردم ایران برود؛ حال ظریف قرار است امپراتوری رسانه ای اسرائیل را بشکند؟

در سه هفته گذشته و از زمان آغاز طوفان الاقصی سیر کنش های سیاسی آقای حسن خمینی در مواجهه با جنایات صهیونیست‌ها قابل تقدیر بود اما پایان بخش ماجرا و آن چیز که بیشتر در پس پرده این پیشنهادات بامزه به نظر می رسد موج سواری و فرصت طلبی از فضای پیش آمده برای تطهیر برخی چهره های سیاسی است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از