حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
خورشید مقاومت در منطقه خاموش نخواهد شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور:

خورشید مقاومت در منطقه خاموش نخواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور گفت: حزب‌الله مایه افتخار جهان اسلام است و خورشید دنیای اسلام در منطقه خاموش نخواهد شد بلکه روز به روز  پرنورتر خواهد شد.

هوشنگ یوسفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن تسلیت و تبریک شهادت سید حسن نصرالله سومین دبیرکل مجاهد لبنان، اظهار داشت: سید حسن نصرالله مایه فخر حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت در شامگاه روز جمعه با حمله رژیم خون‌آشام و کودک‌کش صهیونیستی به مقر حزب‌الله لبنان با هدف ترور رهبر سیاسی حزب‌الله لبنان به درجه رفیع شهادت نائل شد و به یاران شهید جبهه مقاومت  و فرزند شهیدش پیوست. 

وی افزود: این رژیم نامشروع و کودک‌کش که سال‌ها است ترور را در دستور کار  خود قرار داده است با ترور شخصیت‌های تأثیرگذار امت اسلامی و جبهه مقاومت در رسیدن به اهداف کثیف و پلید خود تلاش دارد  با این تصور که اراده مسلمانان جبهه مقاومت را در رسیدن به اهداف خود کُند کند غافل از اینکه با ریختن خون هر شهید برگ تازه‌ای از مبارزات علیه ظلم باز خواهد شد. 

یوسفی خاطرنشان کرد: مَثَل رژیم جنایتکار و تروریست صهیونیستی در قرآن کریم به خوبی بیان شده است، مثل کسانی که غیر از خدا را انتخاب کردند مثل عنکبوت است که خانه‌ای برای خود انتخاب کرده در حالی که سست‌ترین خانه‌ها خانه عنکبوت است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور با تأکید بر اینکه زمان کوتاهی تا ویرانی خانه عنکبوت مانده است، اذعان داشت: حزب‌الله مایه افتخار جهان اسلام است و خورشید دنیای اسلام در منطقه خاموش نخواهد شد بلکه روز به روز  پرنورتر خواهد شد. 

وی اظهار داشت: حسب فرمایش مقام معظم رهبری همه نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن هستند و بر همه مسلمانان فرض دانستند با امکانات خود در کنار مردم لبنان وحزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب، ظالم و خبیث، آن‌ها را یاری کنند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور اذعان داشت: جهانیان می‌دانند خوی درندگی و جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت کامل آمریکای جنایتکار و همدستی اوست و راه نجات خود را در کشتن مردم بی‌گناه، کودکان و زنان و ترور فرماندهان جبهه مقاومت می‌داند و خوب می‌داند این راه پایانش حذف و نابودی صهیونیست‌ها است. 

وی تأکید کرد: با این اقدامات خون جهانیان به خصوص مسلمانان و آزادگان جهان به جوش آمده و زمان آن رسیده که همه به میدان آمده و دست به دست هم بدهند واین غده سرطانی را از بین ببرند. 

یوسفی ابراز داشت: در این برهه از زمان خون همه انسان‌های آزاده به جوش آمده و با اتصال به ریسمان الهی دست به دست هم خواهد داد نابودی کامل رژیم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رقم خواهند زد. 

وی ادامه داد: دشمنان اسلام بدانند  لبیک یا خامنه‌ای همه مسلمان جهان، لبیک یا حسین است و از مرگ هراسی ندارند زیرا شهادت در راه خدا را غایت و هدف خود می‌دانند. 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از