حالت تاریک
Logo
جمعه, 27 مهر 1403
دشمن شیعه و سنی نمی‌شناسد
فرمانده سپاه ناحیه روانسر:

دشمن شیعه و سنی نمی‌شناسد

فرمانده سپاه ناحیه روانسر گفت: خوی دشمن درندگی است، شیعه و سنی نمی‌شناسند و تنها راه نجات اتحاد امت اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدحسین کرمی صبح امروز دوشنبه در اجتماع بزرگ مردم شهرستان روانسر در حمایت از محور مقاومت، تنها راه نجات مسلمانان را مقاومت بیان داشت. 

وی تصریح کرد: رژیم کودک‌کش که کودک‌کشی را به ارث برده و در قاموس آن نهفته است در برابر جبهه مقاومت دست و پا می‌زند و می‌خواهد وجود پلید خود را حفظ کند. 

فرمانده سپاه ناحیه روانسر در ادامه خاطرنشان کرد: مقاومت سینه خود را برای دفاع از غزه سپر کرد که البته مکتب مقاومت نشأت گرفته از فرهنگ بسیجی است. 

کرمی در ادامه تصریح کرد: آیات قرآن صدق است و بر اساس آیات قرآن، حزب‌الله غالب است و تاریخ هم نشان داده مقاومت با تأسی از اسلام، پیروز خواهد شد. 

فرمانده سپاه ناحیه روانسر در پایان افزود: خوی دشمن درندگی است، شیعه و سنی نمی‌شناسند و تنها راه نجات اتحاد امت اسلامی است. 

عزت اسلام در گرو مقاومت مقابل رژیم صهیونیستی است

ماموستا ملا محمد محمودی امام جمعه روانسر نیز در مراسم گرامیداشت شهید مقاومت بیان داشت: عزت و عظمت اسلام در گرو مقاومت مقابل ظلم و درهم شکستن رژیم غاصب صهیونیستی است. 

وی ادامه داد: به فرموده قرآن کریم اسلام همیشه سربلند است و تعبیر خواب شکست اسلام برای صهیونیست‌ها چیزی به غیر از شکست ندارد و در نهایت یهود به دست مسلمانان نابود خواهد شد. 

ماموستا محمودی در ادامه ضمن ابراز تأسف  بر عملکرد دولت‌های به ظاهر اسلامی، تصریح کرد: عدم حمایت در دولت اسلامی این چنین رژیم غاصب را گستاخ کرده است.

 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از