حالت تاریک

روزی برای ملت…

روزی برای ملت…

امسال نیز همه آمده بودند از کوچک و بزرگ و پیر و جوان، با کالسکه به همراه مادر تا قد خمیده و عصا به دست اصلا فرقی نمی‌کند امروز روز مردم ایران است و ایران برای همه. پیر و جوان نمی‌شناسد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ خیابان‌ها مملو از جمعیت بود و همه با شور و شوقی وصف نشدنی منتظر شروع مراسم بودند مبداء راهپیمایی میدانی بود که نامش مزین شده بود به نام بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره).

با شروع مراسم مردم شهر با مشت‌های گره کرده و صدایی که به بلندای تاریخ می‌رسید شعار «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» سر دادند و وجب به وجب خیابان‌های شهر را پیمودند تا رسیدند به میدان سردار دل‌ها.

یادش بخیر بهمن ماه ۵۷ را می‌گویم هرچند که سنم قد نمی‌دهد که آن روزها را به چشم دیده باشم اما گوش‌هایم به کرّات خاطراتش را شنیده است، امروز هم گرم بود مثل هم ۲۲ بهمن ۵۷؛ گرم به عطر نفس‌های عاشقان امام و رهبری گرم بود به دلگرمی پای‌کاران نظام و انقلاب.

آن‌قدر گرم بود که دوربین و قلم خبرنگاران از به تصویر کشیدنش عاجز مانده بود.

اجرای سرود تاریخی «۲۲بهمن» توسط گروه سرود دانش‌آموزی شور و نشاطی خاص به جمعیت بخشید و دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید رجایی کنگاور که نسل سوم انقلاب محسوب می‌شدند چه زیبا این اشعار را از بَر می‌خواندند.

مسابقه قرآن بخوان جایزه ببر هم کودکان زیادی را به سمت جایگاه این مسابقه کشیده بود.

امروز هم با همه عظمت و شکوهش برگ زرینی شد در دفتر خاطرات انقلاب. دفتری که بعضی اوراقش رنگین به خون شهدای هشت سال دفاع مقدس است، بعضی صفحات مفتخر به نگاشتن رشادت‌های شهدای مدافع حرم و بعضی نیز خیس از اشک ملت در فراق حاج قاسم و بعضی صفحات نیز ارمغان‌آور شادی برای مردم همیشه در صحنه ایران عزیزمان است.

مردمی که سالیان سال پای نظام و انقلابشان ایستاده و خواهند ایستاد و همه‌ساله باشکوه‌تر از قبل ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن خواهند گرفت.

 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از