حالت تاریک

روز غزه سرفصل مشترک سخنان ائمه جمعه کرمانشاه

روز غزه سرفصل مشترک سخنان ائمه جمعه کرمانشاه

با توجه به استمرار جنایات رژیم صهیونیستی، گرامیداشت روز غزه امسال متفاوت‌تر از هرسال برگزار شد و به‌عنوان سرفصل مشترک سخنان ائمه جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ائمه جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته لزوم توجه به مظلومیت مردم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی را مورد تاکید قرار دارند که این موضوع افزون بر وقایع اخیر همزمان با ۲۹ دی‌ماه به‌عنوان روز غزه بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار داشت: سپاه پاسداران در این ایام خیمه‌های فساد و لانه‌های دشمنان مردم را در نقاط دور و نزدیک هدف موشک‌های بالستیک قرار داده که این امر به اتکای مردم برای حراست از ملت ایران اسلامی است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمنان به‌عنوان خفاش‌های شب‌پرست تعدادی از افراد بی‌گناه را در گلزار شهدای کرمان به خاک و خون کشیدند که در مقابل سپاه پاسداران، مقر اربابان آن‌ها در اربیل و داعش در سوریه را با موشک‌های جمهوری اسلامی ایران مجازات کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری گفت: همچنین دست سپاه به‌عنوان فرزندان این نظام و به نیابت مردم از آستین بیرون آمد و مقابل مزدورانی که سال‌ها در پاکستان لانه کرده بودند گرفته شد.

وی با بیان اینکه همه دشمنان بدانند ملت شریف ایران خط قرمز نظام جمهوری اسلامی  است، افزود: هر قدرت بین‌المللی و منطقه‌ای  که مزدور رژیم صهیونیستی هستند بخواهد کوچک‌ترین تعرضی به ملت ما کنند به اشد مجازات خواهد رسید.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری، دنیای اسلام، انتقام شهدای غزه، جبهه مقاومت و شهدای اسلام را خواهد گرفت البته دلاورمندان یمنی به تنهایی با انگلیس درگیر شدند و آن‌ها را سرجای خود نشاندند تا به دنیا اثبات شود که این ببر کاغذی تنها مترسکی پوشالی است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در همه عرصه‌ها  تا پیروزی نهایی مدافع مظلومان است، افزود:   انصارالله یمن به تنهایی حریف ائتلاف آمریکا و انگلیس است و در حال حاضر نیازی به ورود نظام جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه جبهه مقاومت حریف رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است.



حمایت از فلسطین بر مسلمانان جهان واجب است

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا اکبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سنقروکلیایی، ضمن گرامی‌داشت روز ۲۹ دی به نام روز غزه و درود بر پیکر شهدای غزه، بیان داشت: کشور ما همواره شعار دفاع از مظلومین را در مقابل زورگویان سرلوحه قرار داده و مسئله حمایت از حق و مظلومین جهان شرعاً بر مسلمانان واجب است.

وی به نقل از پیام رهبر انقلاب اسلامی درپی حادثه کرمان و محکومیت جنایات تروریستی، افزود: سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد، چه دست‌های آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند.

امام جمعه سنقروکلیایی در پایان تأکید کرد: تروریست‌ها که هم‌اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود بدانند این فاجعه آفرینی پاسخ سختی درپی خواهد داشت.



روز غزه نماد مظلومیت و پیروزی است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی ساداتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل‌ذهاب بااشاره به روز غزه، اظهار داشت: روز غزه نماد مظلومیت و پیروزی است امروز بیش از ۱۰۰ روز است که غزه زیر بمباران وحشیانه صهیونیست‌ها قرار دارد و دنیا در برابر این جنایات مسئول است.

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: از آغاز تجاوز نظامی وحشیانه رژیم صهیونیستی تاکنون ۶۵ هزار تن مواد منفجره برسر مردم غزه فرود آمده، نزدیک به ۶۰ هزار نفر از اهالی غزه زخمی و ۳۰ هزار نفر دیگر شهید یا مفقودالاثر شده‌اند.

وی تصریح کرد: در بین شهدا ۱۰ هزار شهید کودک، ۷ هزار شهید زن، ۳۳۷ شهید از کادر درمانی و ۱۱۷ شهید خبرنگار وجود دارد، نزدیک به ۷۰ هزار خانه به‌طور کامل تخریب و ۲۹۰ هزار منزل نیز آسیب دیده است و حدود ۲ میلیون نفر آواره بدون امکانات اولیه زندگی به مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، آمریکا، ناتو و اروپا ادامه می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ساداتی با اشاره با شکست رژیم صهیونیستی در رسیدن به اهداف خود، اذعان داشت: آیا تونل‌های زیرزمینی حماس فتح شده است؟ آیا نیروهای مقاومت فلسطین از بین رفته‌اند؟ آیا مردم، غزه را ترک کرده‌اند؟ آیا اسرای اسرائیلی آزاد شده‌اند؟ همه دنیا دیدند که پاسخ به این سوالات منفی است و رژیم صهیونیستی بعد از ۱۰۰ روز جنایت به هیچ‌کدام از اهدافش نرسیده است.



پیروزی نهایی از آن مردم غزه است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان هرسین، حوادث یمن و غزه و اذعان داشتن دنیا به مظلومیت و پیروز بودن آن‌ها و غیور بودن ملت یمن و نترسیدن از آمریکا اشاره داشت.

 

امروز مسئله بین‌المللی اسلامی ما مسئله غزه است

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کنگاور با بیان اینکه امروز مسئله بین‌المللی اسلامی ما مسئله غزه است، ابراز داشت: مردم غزه هم مظلوم و هم پیروز هستند و این خاصیت صبر و مقاومت است و پیروزی با صابران خواهد بود.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از