حالت تاریک

رژیم صهیونیستی به‌دست جوانان امروزی نابود می‌شود

رژیم صهیونیستی به‌دست جوانان امروزی نابود می‌شود

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی گفت: رژیم صهیونیستی به دست جوانان امروز نابود خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام اله‌رضا اکبری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان سنقروکلیایی ضمن اشاره به آیاتی از قرآن کریم، با بیان اینکه خانه خدا صاحب دارد و خود خدا از آن دفاع می‌کند، اظهار داشت: در پی آزمایش الهی و حضور در میدان‌های نبرد برخی از معیارها به. دست می‌آید.

 امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی گفت: فایده حضور در میادین نبرد تربیت افرادی نظیر سلمان و ابوذر بوده و در این میان نیز عظمت امیرالمؤمنین (ع) نشان داده شد، اکنون نیز همین‌گونه است و در میدان امروز سردار قاآنی‌ها و سردار سلیمانی‌ها شناخته شدند.

وی در ادامه بیان کرد: جمعیتی از ایران، سوریه، اردن، مصر، مغرب و… که هیچ نقشی در سیاست‌های بین‌المللی نداشتند؛ اما اکنون آماده هستند و از سایر کشورها نیز دنباله‌رو این حرکتند و برای دفاع از مظلوم و تنبیه ظالم، بلند شده‌اند که از نشانه‌های نزدیک شدن ظهور است.

امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی تصریح کرد: کسانی که در جایگاه ظالم نشسته‌اند، روز بدی خواهند داشت زیرا جوانان امروز عدالت‌خواه شده‌اند و رژیم صهیونیستی هم به دست همین جوانان نابود خواهد شد.

حجت‌الاسلام اکبری ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، خاطر نشان کرد: ورزش در جمهوری ایران اسلامی ایران باید یکی از اجزاء تشکیل دهنده تمدن نوین باشد.

 وی گفت: اکنون ورزش در همه دنیا دارای جایگاه است که در این میان ورزش کشور ایران باید با کشورهای لائیک فرق کند در واقع برای آن‌ها مدال‌آوری، قهرمانی و زور بازو در ورزش هدف است درحالی این موضوع برای ما هدف نیست بلکه وسیله است.

حجت‌الاسلام اکبری ضمن اشاره به اینکه ورزش باید در مسیر بندگی خدا قرار بگیرد، خطاب به جوانان خاطرنشان کرد: شهداء را در ورزش الگوی خود قرار دهید در همین راستا ما شهید صدری‌زاده را داریم که یک ورزشکار بسیار ماهر بود.

وی در پایان تأکید کرد: باید نسبت به وضعیتی که اکنون بر فلسطین حاکم است و اتفاقاتی که در دنیا درحال رخ دادن است، دقت نظر داشته باشیم.

 حجت‌الاسلام اکبری با اشاره به رفت و آمدهایی که در رژیم صهیونیستی انجام می‌شود، گفت: باید در راستای هرگونه دفاع مالی، جانی و تبیینی برای دفاع از اسلام و مظلومیت مردم فلسطین آماده باشیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از