حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

مجتمع‌های خدماتی رفاهی کرمانشاه ساماندهی شود

مجتمع‌های خدماتی رفاهی کرمانشاه ساماندهی شود

استاندار کرمانشاه ادارات راهداری و گردشگری را موظف کرد که تا ابتدای تابستان، ۲۱ مجتمع مشکل‌دار را تقویت و بروزرسانی کنند.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ به نقل از روابط عمومی استاندار کرمانشاه، محمدطیب صحرایی روز پنج شنبه در نشست بررسی مشکلات مجتمع‎‌های خدماتی رفاهی بین‌ راهی استان کرمانشاه که سرپرست دفتر بازرسی استانداری و مدیران کل راهداری و گردشگری و نمایندگان مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان هم حضور داشتند، اظهار داشت: بهبود کیفیت و زیرساخت‌های جاده‌های برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران و گردشگران از اولویت‌های جدی استان است. 

استاندار کرمانشاه ادارات راهداری و گردشگری استان را موظف کرد که تا ابتدای تابستان، ۲۱ مجتمع مشکل‌دار را با کیفیت مناسب بروزرسانی و از نظر ارائه خدمات سوخت، بهداشتی، رفاهی و گردشگری تقویت کنند. 

صحرایی همچنین بر ساماندهی نمازخانه‌ها، رمپ‌ها و سرویس‌های بهداشتی جایگاه‌های جاده‌ای عرضه سوخت تأکید کرد. 

وی از مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خواست که با ارائه پیشنهادهای خلاقانه به مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان، زمینه عرضه انواع محصولات بومی، سوغات متنوع و صنایع دستی جذاب استان در این اماکن را فراهم آورد تا دسترسی برای مسافران راحت و خرید آسانتر شود.

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از