دوشنبه 26 شهر 1403
1402-07-22 17:07 - شماره خبر : 705 0
فرماندار سنقروکلیایی:

شاخصه اصلی رژیم جعلی صهیونیستی کودک‌کشی است

فرماندار سنقروکلیایی، شاخصه اصلی رژیم جعلی صهیونیستی را کودک‌کشی آن ذکر کرد.

علی قربانی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: کودک‌کشی شاخصه اصلی رژیم جعلی صهیونیستی است در واقع اگر بخواهیم یکی از خصائص نکبت و ننگین آن‌ها را برشماریم باید از کودک‌کشی نام ببریم.

فرماندار سنقروکلیایی ادامه داد: امروز رژیم جعلی و آپارتاید صهیونیستی برای فرار از این ننگ، نکبت، خواری و ذلتی که به بار آورده حماس را که جبهه مقاومت است به‌عنوان  ظالم معرفی می‌کند.

وی ادامه داد: همه مدعیان بشر و حامیان رژیم جعلی صهیونیستی که در واقع چشمان خود را بسته‌اند و نمی‌خواهند ظلم، جنایت و ستم این رژیم جعلی را ببینند و حمایت خودشان را از رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند بدانند که ظلم و ظالم از بین رفتنی و فانی است.

فرماندار سنقروکلیایی خطاب به افرادی که از رژیم غاصب صهیونیستی حمایت کرده‌اند، گفت: آن‌ها بدانند که خدای متعال وعده فرموده است این افراد یقیناً کف روی آب و از بین رفتنی هستند و جبهه مقاومت باقی می‌ماند و حق و حقانیت است.

قربانی تصریح کرد: سال‌های سال است که کودکان بی‌سر پناه و خانواده‌های ملت مظلوم فلسطین که هیچ پناهگاهی ندارند توسط رژیم جعلی صهیونیستی به شهادت می‌رسند اما کسی حرفی نزده است.

وی در پایان تأکید کرد: امروز موشک‌های مقاومت به مناطق نظامی رژیم جعلی صهیونیستی پرتاب شده و نگاه می‌کنیم مدعیان حقوق بشر که خود از آن خون‌خوارها و ستمکاران کاخ سفید هستند، امروز به حمایت برمی‌خیزند.

https://mersadnews.ir/short/NKo8N
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار