حالت تاریک
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه:

شب عید، هوای کرمانشاه بارانی است

شب عید، هوای کرمانشاه بارانی است

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه بارشی از عصر جمعه تا ظهر روز شنبه جو منطقه را متاثر خواهد کرد و ضمن کاهش دمای روزانه، در بعضی ساعات سبب تشدید وزش باد، بارندگی و رعدو‌برق در سطح استان می‌شود.

شهناز حق‌پرست، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، هوای استان تا بعدازظهر جمعه، صاف و تا قسمتی ابری در بعضی از ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: به دنبال شرایط موجود، موج اول از سامانه بارشی، از عصر جمعه تا ظهر روز شنبه جو منطقه را متاثر خواهد کرد و ضمن کاهش دمای روزانه، در بعضی ساعات سبب تشدید وزش باد، بارندگی و رعدوبرق در سطح استان خواهد شد. 

وی تصریح کرد: بارش در نیمه غربی و جنوب شرق استان شدت بیشتری خواهد داشت و ممکن است در برخی از نقاط با رگبار موقت تگرگ نیز همراه شود. 

حق‌پرست افزود: در روز یکشنبه هفته آینده موقتاً از شدت ناپایداری کاسته شده، اما موج دوم از سامانه یاد شده از رطوبت بیشتری برخوردار خواهد بود. 

وی در ادامه گفت: از روز دوشنبه تا پنج‌شنبه، به تناوب سبب بارندگی در سطح استان خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود، بارش در روز سه‌شنبه از شدت بیشتری برخوردار باشد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از