حالت تاریک
امام جمعه اسلام‌آبادغرب مطرح کرد:

ضرورت الگوبرداری از فرمایشات رهبری با محوریت روحانیت

ضرورت الگوبرداری از فرمایشات رهبری با محوریت روحانیت

امام جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: با پیشگامی روحانیت، حوزه‌های علمیه و نیروهای بسیج، از فرمایشات و دیدگاه‌های حکیمانه و پدرانه مقام معظم رهبری الگو برداری شود.

حجت‌الاسلام زمانی موسوی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در  دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه‌های فرهنگی و ادارات بازوان شورای فرهنگ عمومی هستند و همه باید برای امورات فرهنگی پای کار باشند.

وی با تأکید بر ضرورت گسترش فعالیت‌های فرهنگی در سطح مساجد شهرستان، گفت: برنامه‌ها و مباحث فرهنگی و مذهبی باید در دستور کار مساجد و هیئت‎‌های مذهبی قرار گیرد.

امام جمعه اسلام‌آبادغرب عنوان کرد: باید با پیشگامی روحانیت، حوزه‌های علمیه و نیروهای بسیج، از فرمایشات و دیدگاه‌های حکیمانه و پدرانه مقام معظم رهبری الگو برداری شود.

لزوم انعکاس اخبار امیدآفرین به مردم

حمیدرضا کرمی نیز در این جلسه، گفت: باید اطلاع‌رسانی خدمات دولت خدمتگزار در اولویت کار مدیران قرار گیرد.

فرماندار اسلام آبادغرب افزود: مدیران ادارات و دستگاه‌ها باید اخبار امید آفرین به اطلاع مردم برسانند و گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه کنند.

سرهنگ محمدی؛ معاون فرهنگی سپاه ناحیه اسلام آبادغرب هم با تقدیر از همکاری مدیران شهرستان در برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: امیدواریم در برنامه هفته وحدت و دیگر برنامه‌های پیش رو این همکاری تداوم داشته باشد چون بسیجیان نیروهای معتقد و پای کار انقلاب هستند.

در ابتدای جلسه مهدی بساطی؛ دبیر شورای فرهنگ عمومی اسلام آبادغرب نیز با اشاره به پیگیری مصوبات جلسات قبل به دستور کار جلسه با موضوع هفته وحدت و موارد و مباحث مطرح شده در شورای فرهنگ عمومی پرداخت.

در این جلسه مدیران و مسئولان حاضر به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند، همچنین درخصوص موضوعات مهم شهرستان بررسی و مصوباتی اتخاذ شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از