حالت تاریک
در آستانه ۲۲ بهمن؛

فرماندار و فرمانده سپاه ثلاث‌باباجانی بیانیه صادر کردند

فرماندار و فرمانده سپاه ثلاث‌باباجانی بیانیه صادر کردند

فرماندار ثلاث باباجانی و فرمانده سپاه ناحیه ثلاث باباجانی با صدور پیامی مشترک از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛  فرامرز باوندپور؛ فرماندار ثلاث باباجانی و محمد شریفی؛ فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ثلاث باباجانی با صدور پیامی مشترک از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا اَیُّهَا الَّذِینَ اَمَنُوا اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدَامَکُم. سوره محمد(ص)

۲۲ بهمن یادآور حماسه‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های مردم عزیز ایران است؛ که عشق به انقلاب و امام راحل و سربلندی وطن را یکپارچه و بی واهمه فریاد زدند.

در چهل‌ و ‌پنجمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خداوند متعال را شاکریم که به برکت همراهی، بصیرت، ایمان و اتحاد ملت بزرگ ایران اسلامی و بنیان‌گذاری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و رهبری مقتدرانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، ایران اسلامی همچنان مسیر عزت و اقتدار خود به سمت آرمان‌های انقلابی و آینده‌ای آباد استمرار می‌بخشد.

در  آستانه انتخابات حساس و سرنوشت ساز یازدهم اسفند بر این باوریم که حضور پر شور و با صلابت مردم غیور، فداکار و همیشه در صحنه شهرستان  ثلاث باباجانی در راهپیمایی امسال نیز همچون همیشه وحدت و یکپارچگی مثال زدنی شیعه و سنی را بر همگان نمایان کنند.

بی تردید عموم مردم انقلابی، شهید پرور و ولایت‌مدار شهرستان ثلاث باباجانی، همگام و هم‌صدا با مردم غیور ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب(مد ظله العالی) و خلق حماسه‌ای دیگر، موجب تقویت هر چه بیشتر اقتدار نظام، خرسندی دوستان انقلاب و ناامیدی دشمنان می‌شوند و پاسخی کوبنده به ادعاهای بدخواهان به سرکردگی آمریکا خواهند داد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام و گلگون‌کفن انقلاب اسلامی و تبریک یوم الله ۲۲ بهمن به همه فجرآفرینان و ملت شریف ایران، از تمامی آحاد مردم مومن، انقلابی و شهیدپرور شهرستان ثلاث باباجانی دعوت می‌کنیم با حضوری حماسی و پرشور بار دیگر ندای استکبارستیزی و عدالت‌خواهی خود را در روز ۲۲ بهمن به گوش جهانیان برسانند و ضمن تجدید عهد با آرمان‌های پرافتخار شهدای گرانقدر، تداوم بخش مسیر عزت و عظمت ایران اسلامی باشیم. ان‌شاءالله ‌

 فرامرز باوندپور؛ فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی

  محمد شریفی؛ فرمانده سپاه ناحیه ثلاث باباجانی

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از