حالت تاریک
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب:

فعالان مجازی دربرابر هجمه‌های دشمن سکوت نکنند

فعالان مجازی دربرابر هجمه‌های دشمن سکوت نکنند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: امروز وظیفه داریم با توجه به هجمه و برنامه‌های دشمن در فضای مجازی فعال باشیم و در این عرصه سکوت نکنیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ خسرو تمری صبح امروز شنبه در جمع فعالان فضای مجازی شهرستان سرپل‌ذهاب اظهار داشت: امروز وظیفه داریم با توجه به هجمه و برنامه‌های دشمن در فضای مجازی فعال باشیم و در این عرصه سکوت نکنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: تلاش دشمنان آن است که از بستر فضای مجازی، یأس و ناامیدی را در جامعه ترویج کنند و بنابراین ما نباید در این عرصه خنثی عمل کنیم.

تمری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۴ سال گذشته، تصریح کرد: مسیری که انقلاب اسلامی ایران در این مدت کوتاه طی کرده است بسیار باشکوه و قابل دفاع است و باید با افتخار و شهامت از آن دفاع کنیم.

وی به نقش مهم فضای مجازی در تبیین دستاوردهای نظام برای نسل‌های امروز اشاره کرد و افزود: رسانه‌های ارتباط جمعی و به ویژه شبکه‌های اجتماعی مجازی، در عصر حاضر نقش عمده و مهمی را در عرصه تغییر و تحولات اجتماعی بر عهده دارند و این وسایل منشأ بسیاری از تحولات معاصر، راهنما و کنترل‌کننده جریان‌ها و تحولات در جهان محسوب می‌شوند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب تاکید کرد: شبکه‌های اجتماعی قدرت بسیج‌کنندگی دارند یعنی می‌توانند افراد را در یک زمان و یا مکان در محیطی واقعی گرد هم آورند و در وقایع مهم مثل انتخابات نقش مهمی دارند و می‌توانند به عنوان ابزار مهمی در حضور مردم پای صندوق‌های رأی نقش‌آفرینی داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از