حالت تاریک
رئیس آموزش و پرورش پاوه:

مشکل ورودی شهرک کارگاهی درپاوه برطرف می‌شود

مشکل ورودی شهرک کارگاهی درپاوه برطرف می‌شود

رئیس آموزش و پرورش پاوه از رفع مشکل ورودی شهرک کارگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، سعدی فتاحی صبح امروز سه‌شنبه در جلسه‌ای مشترک با حضور نمایندگان آموزش و پرورش، شهرداری و فرمانداری شهرستان پاوه، اظهار داشت: این جلسه در راستای پیشبرد اهداف و رفع موانع و مشکلات مشترک میان شهرداری و آموزش و پرورش تشکیل شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان پاوه گفت: در این جلسه ضمن بیان مشکلات درخصوص راه حل‌های پیشنهادی مذاکراتی نیز انجام می‌شود و برای رفع این مشکلات پیش‌آمده تلاش خواهیم کرد.

در پایان این نشست مقرر شد دو دستگاه در خصوص وضعیت ورودی شهرک کارگاهی، آسفالت حیاط مدارس دارای مشکل توسط شهرداری انجام شود، تغییر کاربری فضاهای معرفی شده به‌منظور اجرای طرح مولدسازی، انتقال یکی از پل‌های عابر پیاده به محل آموزشگاه‌های آزادگان و حاج محمد ایمانی واقع در سه‌راهی دوریسان توسط شهرداری و سایر مسائل عمرانی مدارس از دیگر مصوبات جلسه امروز بود.

ماحصل این جلسه قول مساعد معاونت عمرانی فرمانداری و شهردار شهر پاوه درخصوص اجرای موارد مذکور بود، گفتنی است پیش از این ورودی شهرک کارگاهی که جنب یکی از مدارس سطح شهر پاوه قرار دارد، توسط اداره آموزش و پرورش این شهر مسدود شده بود و خواهان احقاق حق خود از شهرداری بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از