حالت تاریک
فرماندار هرسین:

مردم از ظرفیت ترمینال جدید هرسین استفاده کنند

مردم از ظرفیت ترمینال جدید هرسین استفاده کنند

فرماندار هرسین گفت: اگر مردم برای تردد از ظرفیت ترمینال رسمی و قانونی شهرستان استفاده کنند، مسافرگیری خودروهای شخصی در سطح شهر، چهارراه‌ها و معابر انجام نشده و فضای اجتماعی و فرهنگی شهر دچار آسیب نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ عصر امروز چهارشنبه ابوطالب ایتوندی در بازدید از ترمینال هرسین - کرمانشاه و گفتگو با رانندگان خودروهای مسافربر برون شهری و دفتر شرکت مسافربری طی سخنانی بر استفاده عمومی از این ترمینال تأکید کرد.

فرماندار هرسین گفت: اگر مردم برای تردد به کرمانشاه و سایر مقاصد خود از ظرفیت ترمینال رسمی و قانونی شهرستان استفاده کنند مسافرگیری خودروهای شخصی در سطح شهر، چهارراه‌ها و معابر انجام نشده و فضای اجتماعی و فرهنگی شهر دچار آسیب نخواهد شد.

وی تصریح کرد: از اول بهمن‌ماه سال‌جاری فعالیت و توقف مسافربرهای شخصی در تقاطع روبه‌روی جهاد، چهارراه آیت‌الله کاشانی، چهارراه انقلاب و به‌ویژه در حد فاصل میدان استقلال تا میدان جنب فرمانداری ممنوع است و در صورت مشاهده و عدم توجه به هشدارهای راهور ضمن جریمه رانندگان متخلف خودرو آنان توقیف خواهد شد.

ایتوندی لازمه نهادینه شدن فعالیت دائمی شرکت مسافربری در ترمینال هرسین- کرمانشاه را منوط به همکاری و مشارکت مردم دانست و افزود: مسئولان زمینه این مشارکت را فراهم کرده‌اند و حال شهروندان باید به ایفای نقش اساسی خود بپردازند.

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: هشدارهای لازم به مسافربران شخصی داده شده است و زمینه حضور آنان در ترمینال فراهم است، بر اساس سیستم نوبت دهی شرکت موجود در ترمینال به همراه سایر خودروهای مسافبر برون شهری می‌توانند فعالیت داشته باشند.

وی گفت: اقدامات لازم در راستای پیاده کردن مسافران تاکسی‌ها در ترمینال توسط واحد تاکسیرانی شهرداری به عمل آمده است.

ایتوندی از مزایای دیگر استفاده از ظرفیت ترمینال را افزایش حس آرامش در بین مسافران و کاهش آسیب‌های احتمالی به ساختارهای قانونمند فرهنگی - اجتماعی شهر و تسهیل در تردد مسافران ذکر کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از