حالت تاریک
جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

مردم در انتخابات آتی حماسه‌ساز خواهند شد

مردم در انتخابات آتی حماسه‌ساز خواهند شد

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: انتخابات پیش‌رو رویداد مهم ملی است که مردم نیز گلایه‌مندی‌هایی دارند اما این به معنای عدم حضور در پای صندوق‌های رأی نیست و باید چهره به چهره برای مشارکت حداکثری تلاش کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سردار مسعود قنبری صبح امروز سه‌شنبه در طرح کاشت درخت به مناسبت هفته منابع طبیعی و درختکاری با دورد به ارواح پاک و مطهر شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، اظهار داشت: تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) یک اقدام ارزنده بود و بسیج توانست در تمام عرصه‌ها و حوزه‌ها پیشگام و اثرگذار باشد.

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: بسیج یک تفکر است و به حضور بسیجیان در تمام عرصه‌ها افتخار می‌کنیم و این قشر همواره در کنار نیروهای مسلح انجام وظیفه کرده‌اند.

سردار قنبری بیان کرد: در دفاع مقدس مردم و نیروهای مسلح در مقابل دشمن ایستادند و همین موضوع مایه افتخار و مباهات کشورمان است که اجازه ندادیم یک وجب از خاک سرزمین‌مان کم شود و رهبر انقلاب از دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه یاد می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز دشمن به دنبال تهاجم نظامی نیست و اقتدار و بازدارندگی نیروهای مسلح کشور اجازه چنین کاری را نمی‌دهد بلکه دشمن به دنبال تسخیر فکرها است و این موضوع از تهاجم نظامی مهمتر و سخت‌تر است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) عنوان کرد: امروز جنگ در فضای مجازی شکل گرفته و افکار عمومی را با مطالب گوناگون تحت تأثیر قرار می‌دهد با وجود آنکه فضای مجازی یک فرصت است اما باید مراقب تهدیدات نیز باشیم و باید به دنبال افزایش آگاهی و سواد رسانه باشیم.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بیان می‌کنند اگر رهبر نبودم مسئول فضای مجازی بودم، زیرا دشمن در حال اجرای نقشه‌های خود است و رهبری این فعالیت‌های دشمن را مشاهده می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز کشورمان در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی دچار مشکلاتی است که باید با همکاری همگان مشکلات را بر طرف کنیم و منویات رهبری را جامعه عمل بپوشانیم و یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه کنیم کاشت درختان مثمر است و تعهدات استان را در این طرح‌ها باید اجرا کنیم.

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: انتخابات پیش‌رو رویداد مهم ملی است که مردم نیز گلایه‌مندی‌هایی دارند اما این به معنای‌عدم حضور در پای صندوق‌های رأی نیست و جایگاه و اهمیت انتخابات نیازمند تبیین است و باید چهره به چهره برای مشارکت حداکثری تلاش کنیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از