حالت تاریک
امام جمعه سرپل‌ذهاب:

سیره پیامبر(ص) الگوی ترویج اسلام است

سیره پیامبر(ص) الگوی ترویج اسلام است

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: اخلاق، رفتار و سیره پیامبر(ص) با دوستان و موعظه‌گیری و منش ایشان در جامعه، روشی تبلیغی و الگویی برای ترویج دین اسلام است.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی ساداتی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، ضمن تبریک ایام وحدت و ولادت باسعادت پیامبر مکرم اسلام (ص) و ولادت امام صادق (ع)، اظهار داشت: بر اساس آیات قرآنی پیامبر اکرم (ص) به‌عنوان رحمت للعالمین اسوه‌ای از سوی خداوند تبارک و تعالی برای همه کسانی است که اهل توحید و عبودیت در درگاه خداوند هستند.

 وی افزود: اخلاق، رفتار و سیره پیامبر اکرم (ص) با دوستان و موعظه‌گیری و منش ایشان در جامعه، روشی تبلیغی و جذاب، اسوه و الگویی است که ما امروز در ترویج دین اسلام باید از آن استفاده کنیم. حجت‌الاسلام ساداتی بیان کرد: تمام مکاتب و فِرق اسلامی برای جذب دیگران به اسلام، باید از همین روش و مَنش پیامبر استفاده کنند۲که خداوند تبارک و تعالی هم در قرآن کریم به‌عنوان خُلق عظیم از این نوع منش پیامبر (ص) یاد می‌کند.

 امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب با تاکید بر ضرورت توجه به وحدت جامعه اسلامی در مقابل جبهه کفر، گفت: امروز ایران اسلامی مقتدر، با بهره‌گیری و تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) عصمت و طهارت، در مقابل ایادی استکبار و کُفر ایستاده و مسئله فلسطین، دفاع از مردم سوریه، عراق، مردم مظلوم افغانستان و سایر مردم ستمدیده، فارغ از نوع گرایش دینی نیز شاهد و گواهی بر این موضوع است.

حجت‌الاسلام ساداتی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان پیرو قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) پرچم مبارزه با استکبار را به دست گرفته است.

وی گفت: کسانی که دلسوز دین، قرآن و اهل بیت (ع) پیامبر هستند، این را باید بدانند که امروز ایستادگی در کنار نظام اسلامی و مبارزه با کُفر و طاغوت یک وظیفه شرعی دینی و عقلانی است که باید به آن بپردازیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از