چهارشنبه 28 شهر 1403
1403-05-26 17:49 - شماره خبر : 9015 0
استاندار کرمانشاه:

مسئولان موظف به فراهم‌سازی زیرساخت‌های ورزشی هستند

استاندار کرمانشاه گفت: مسئولان موظفند زیرساخت‌های لازم را در استان کرمانشاه برای سطوح مختلف ورزش برای پسران و دختران خوب و شایسته استان فراهم کنند.

به گزارش شبکه اطلا‌ع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها تأکید فرمودند که ورزش موضوع بسیار مهمی در سلامت، شادابی و نشاط جامعه است و ایشان در بیانی بسیار حکیمانه امر به ورزش را امر به معروف خوانده‌اند. 

استاندار کرمانشاه افزود: مسئولان موظفند زیرساخت‌های لازم را در استان کرمانشاه برای سطوح مختلف ورزش برای پسران و دختران خوب و شایسته استان فراهم کنند. 

وی با بیان اینکه به لطف الهی اقداماتی برای ترویج ورزش همگانی در حال اجرا است، گفت: ورزش قهرمانی همواره می‌تواند به عنوان جریان الگوساز، مشوق و پیشران به تحرک و پویایی جامعه کمک جدی و شایسته‌ای داشته باشد.

صحرایی تصریح کرد: وقتی در استان کرمانشاه یک جوان برازنده و افتخارآفرین دل مردم را شاد می‌کند و با اخلاق و منش پهلوانی بالاترین مدارج قهرمانی جهان را کسب می‌کند علاوه بر شادی ورزشی الگوسازی بسیار خوبی را نیز در استان فراهم می‌کند که کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان تشویق می‌شوند که بهتر و بیشتر ورزش کنند.

وی افزود: ما این قهرمانی را به جوان رعنای کرمانشاهی جناب آقای آرین سلیمی و خانواده ایشان تبریک عرض می‌کنیم و برای نمایندگان شایسته دیگر ایران در عرصه‌های ورزشی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

صحرایی گفت: برای اینکه تلاش این جوان عزیز کرمانشاهی گرامی داشته شود و الگوسازی در ابعاد مختلف برای جوانان محقق شود و زندگی شاداب و سالم در جامعه رواج پیدا کند با مشورت نماینده ولی فقیه و با مساعدت اداره ورزش و جوانان و نیز اداره راه و شهرسازی یک قطعه زمین به ارزش ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به ایشان تقدیم خواهد شد. 

وی گفت: ان‌شاءالله آقای سلیمی این راه را با منش جوانمردانه و زیبای خود ادامه دهد در کنار این زمین، هدیه‌ای به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان نیز به صورت نقدی به ایشان تقدیم خواهد شد این مشوق‌ها با امید به تداوم سیره و تلاش روزافزون ایشان عجین خواهد شد.

صحرایی گفت: در ادامه به ایشان کمک خواهد شد تا یک باشگاه در کرمانشاه افتتاح کند تا به تربیت نسل پرافتخار بعدی کمک کند و این مسیر با قوت ادامه پیدا کند.

انتهای خبر/

 

https://mersadnews.ir/short/V10ko
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار