پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-24 08:43 - شماره خبر : 9921 0
معاون شهردار کرمانشاه:

نقاط ایجاد آب‌گرفتگی شهر کرمانشاه رفع می‌شود

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار کرمانشاه از شناسایی و ‌رفع آب‌گرفتگی شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سجاد یزدانی صبح امروز شنبه در جلسه آمادگی معاونت خدمات شهری در فصل پائیز با معاونان و بازرسان خدمات شهری مناطق هشت‌گانه شهرداری کرمانشاه که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نزدیک‌شدن فصل پائیز و آغاز بارندگی‌ها باید تمامی نقاط آب‌گرفتگی سطح شهر کرمانشاه شناسایی و رفع شود.

وی افزود: در سال‌های گذشته نقاطی که دچار آب‌‌گرفتگی شدند شناسایی و رفع مشکل آن نیز در دستور کار قرار گرفته است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: اکثر نقاطی که دچار آب‌گرفتگی می‌شوند به دلیل ظرفیت کم کانال دفع آب‌های سطحی است که به زودی با همکاری معاونت عمرانی شهرداری کرمانشاه از طریق عملیات عمرانی و لوله‌گذاری ظرفیت کانال‌ها افزایش داده می‌شود.

وی در خصوص آب‌گرفتگی در برخی از تقاطع‌های غیرهمسطح گفت: در نقاط چار آب‌گرفتگی در تقاطع‌های غیرهمسطح اقداماتی از قبیل حفر چاه جذبی،  تأسیس مخزن و با کاشت پمپ‌های کف‌کش نیز رفع مشکل می‌شود.

یزدانی اذعان کرد: برخی از نقاطی که دچار آب‌گرفتگی می‌شوند به دلیل ریختن زباله و نخاله‌های ساختمانی است که به صورت مستمر پاک‌سازی می‌شوند.

وی در ادامه از شهروندان کرمانشاهی خواست که زباله‌های خود را در مخازن جمع‌آوری قرار داده و از ریختن زباله در کانال‌های دفع آب‌های سطحی خود‌داری کنند.

منبع: روابط عمومی شهرداری کرمانشاه

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/VpKwA
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار