حالت تاریک
رئیس راه و شهرسازی سرپل‌ذهاب خبر داد:

نوید خانه‌دار شدن برای ساکنین 3بلوک مسکن‌مهر سرپل‌ذهاب

نوید خانه‌دار شدن برای ساکنین 3بلوک مسکن‌مهر سرپل‌ذهاب

رئیس راه وشهرسازی سرپل‌ذهاب گفت: از سه بلوک مسکن‌مهر تخریبی آسیب دیده از زلزله سال۹۶، دو بلوک تکمیل شده وی ک بلوک دیگر نیز در دست تکمیل است، این پروژه‌ها به‌زودی تحویل مالکان داده خواهد شد.

مجتبی غیاثی‌تبار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: از مجموع ۵۷۶ واحد مسکن مهر شهید شیرودی سرپل‌ذهاب که در زلزله آبان سال ۹۶ آسیب دید، تاکنون ۵۰۴ واحد تکمیل و به مالکان تحویل داده شده و سه بلوک ۷۲ واحدی که به طور کامل تخریب شد کار احداث آن توسط پیمانکار طرح در دست اقدام است که ۲ بلوک دیگر آن تکمیل و یک بلوک نیز در حال تکمیل است.

رئیس راه و شهرسازی سرپل‌ذهاب از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی احداث دو بلوک ۵ و ۶ مسکن مهر شهید شیرودی خبر داد و گفت: آخرین اقدامات انجام شده نصب کنتور آب توسط اداره آبفا و نصب کنتوربرق توسط اداره برق شهرستان است.

وی افزود: مراحل نصب آسانسور بلوک‌های مسکونی شهید شیرودی تأمین اعتبار شده و در مرحله مناقصه است.

رئیس اداره راه و شهرسازی سرپل‌ذهاب از هزینه حدود ۲۰ میلیارد تومان برای این سه بلوک مسکن‌مهر خبر داد و گفت: بلوک ۵ و ۶ مسکن‌مهر شهید شیرودی با ۴۸ واحد مسکونی تا نیمه شعبان افتتاح می‌شود.

وی بیان داشت: بلوک ۱۵ مسکن مهر شهید شیرودی نیز مرحله سفت‌کاری آن تمام شده است و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بعد از نیمه شعبان به بهره‌برداری خواهد رسید.

زمین‌لرزه ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال۹۶ در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهر سرپل‌ذهاب رخ داد که ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.

این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک‌هزار و ۹۳۲ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۱۰۳ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.

البته در زلزله ۶.۴ ریشتری یک‌شنبه چهارم آذر ۹۷ هم ۷۷۱ مصدوم و بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده به این آمارها اضافه شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از