حالت تاریک
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه مطرح کرد:

هدف‌گذاری نابودی رژیم صهیونیستی در قالب قیام کبری

هدف‌گذاری نابودی رژیم صهیونیستی در قالب قیام کبری

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: قیام کبری به رهبری مقام معظم رهبری در راستای نابودی رژیم صهیونیستی انجام خواهد گرفت.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام یوسف احمدی امروز جمعه در تجمع کاروان راهیان قدس که در مرز خسروی برگزار شد، اظهار داشت: امروز در نقطه صفر مرزی و نزدیک‌ترین نقطه به سرزمین‌های اشغالی برای نابودی رژیم صهیونیستی در مرز خسروی جمع شده‌ایم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: ما امروز در نقطه صفر مرزی خسروی جمع شده‌ایم تا برای نبرد با رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام آمادگی کنیم 

 

حجت‌الاسلام احمدی اذعان کرد: عاشقان اباعبدالله‌الحسین(ع) از سراسر استان کرمانشاه آمده‌اند تا اعلام کنند منتظر هستند رهبر انقلاب لب تر کنند؛ آمده‌اند که اعلام کنند ما نابودگران لانه عنکبوتی هستیم.

 

وی با اشاره به آیات قرآن مبنی بر امان ندادن به مستکبران، افزود: رژیم صهیونیستی ۷۵ سال است که هر وقت خواستند حمله کردند و هر وقت ترسیدند فرار کردند اما این جرثومه فساد باید یکبار برای همیشه از روی کره زمین برچیده شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خطاب به رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: این همه ظلم و جنایت کردید، کودک‌کشی کردید زنان را به گروگان گرفتید و امروز خون مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان به جوش آمده است.

 

حجت‌الاسلام احمدی گفت: امروز در این نقطه صفر مرزی گروه‌های مقاومت مختلفی دور هم جمع شده‌اند و پرچم‌های آنها به اهتزاز درآمده است تا اگر رهبر انقلاب لب تر کنند به ندای ایشان لبیک گویند.

 

وی افزود: امام راحل فرمودند: « راه قدس از کربلا می‌گذرد » ، اینجا هم مرز خسروی نزدیکترین راه به کربلا و سرزمین‌های اشغالی است. 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: عالمیان بدانند ما یک قیام صغری داشتیم که با رهبری امام راحل انجام گرفت و یک قیام کبری هم در پیش داریم.

 

به گفته حجت‌الاسلام احمدی، وقتی امام راحل قیام صغری را شروع کردند به ایشان گفتند تو لشکر و سربازی نداری که قیام کنی که امام خمینی(ره) فرمودند سربازان من در گهواره‌ها هستند و آن کودکان بزرگ شده و در سال ۵۷ قیام کردند و ریشه طاغوت را در کشور خشکاندند.

 

وی افزود: در رابطه با قیام کبری رهبر انقلاب فرمودند تا ۲۵سال آینده اثری از اسرائیل نخواهد بود و بازهم فرمودند نابودی اسرائیل با این جنایت‌هایی که انجام می‌دهد زودتر اتفاق خواهد افتاد.

 

حجت‌الاسلام احمدی اذعان کرد: رهبر انقلاب امروز می‌فرمایند: این جنایت‌ها را اگر ادامه دهید نیروهای مقاومت در سراسر دنیا تاب نخواهند آورد از عراق، یمن، لبنان و ایران همه برای نابودی اسرائیل آماده شدند. 

 

وی افزود: قیام کبری به رهبری مقام معظم رهبری با کودکانی که در دهه‌های ۶۰،  ۷۰ و ۸۰ و  بعد از انقلاب به دنیا آمدند و حتی دهه نودی‌هایی که امروز آرزویشان نابودی رژیم صهیونیستی است، انجام خواهد گرفت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از