حالت تاریک
فرماندار صحنه مطرح کرد:

معرفی پتانسیل‌های صحنه هدف جشنواره انگور کندوله

معرفی پتانسیل‌های صحنه هدف جشنواره انگور کندوله

فرماندار صحنه گفت: مهمترين هدف از برگزاري جشنواره انگور و سیب در روستای کندوله بخش دینور معرفي و شناساندن پتانسيل‌ها و ظرفيت‌هاي مهم اين منطقه به مردم ديگر نقاط استان و كشور بوده است.

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: بخش دینور در شهرستان صحنه به‌عنوان منطقه‌ای تاریخی با آداب و رسوم خاص و کهن در داخل و خارج کشور مطرح و شناساندن بیشتر پتانسیل‌های این منطقه یک ضرورت است.

 وی افزود: بخش دینور علاوه بر پتانسیل بسیار بالایی که در بحث گردشگری دارد در زمینه باغداری و تولید محصولات ارگانیک ظرفیت خوبی دارد که با معرفی این محصولات ارگانیک باغی می‌توانیم به بازاریابی بیشتر و افزایش درآمد مردم کمک کنیم.

 شهبازی یادآور شد: هر سال در بخش دینور این شهرستان بیش از ۳۵ هزار تن انگور و بیش از ۲۰ هزار تن سیب تولید می‌شود همچنین شهرستان صحنه بیش از هشت هزار و ۵۰۰ هکتار باغات استان را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به وجود سراب‌های زیبای دربند صحنه، سراب سریجان و دربند گروس در شهرستان صحنه، اذعان کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی در رونق اقتصادی منطقه، جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، ایجاد درآمد پایدار، اشتغالزایی، کاهش مهاجرت، افزایش ورود گردشگران داخلی و خارجی و در نهایت در ثبت جهانی منطقه تاثیر به‌سزایی دارد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از