حالت تاریک

هرگز با دشمنان اسلام سر سازش نگیرید

هرگز با دشمنان اسلام سر سازش نگیرید

شهید «محمدرضا خدابنده‌لو» در وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد: «اگر می‌خواهید یاد شهیدان زنده بماند، فقط پشت سر امام(ره) و افراد مورد تأیید او باشید.»

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید محمدرضا خدابنده‌لو یکم فروردین ۱۳۴۲ در شهرستان مشهد به دنیا آمد. پدرش علی‌اصغر، مستخدم بود و مادرش صدیقه نام داشت. تا چهارم متوسطه درس خواند. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. بیست و دوم خرداد ۱۳۶۵ در مهران توسط نیروهای بعثی بر اثر اصابت ترکش به دست و پهلو، شهید شد. مدفن وی در گلزار شهدای فردوس‌رضای زادگاهش واقع است.



فرازهایی از وصیت‌نامه شهید: سلام بر شهدای زنده انقلاب

سلام بر تمام شهدا و خانواده‌هایشان. سلام بر شهدای زنده انقلاب که چون کوه مقاوم در مقابل دردی که روز و شب دارند، در بیمارستان‌ها به سر می‌برند و هر دقیقه اجر عظیمی پروردگار به آن‌ها عطا می‌کند.



در مقابل ظالمان داخلی و خارجی استوار و مقاوم باشید

امیدوارم که همیشه عمل کردن به قرآن را سرلوحه کارهایتان قرار دهید. خودتان را در حضور خدا بدانید و در مقابل سختی‌ها زینب‌وار باشید. همچون امام (ره) در مقابل ظالمان داخلی و خارجی استوار و مقاوم باشید.



مانند سیدالشهدا برای احیای دین قیام می‌کنیم

سلام گرم من بر پدر و مادر عزیزم. فرصتی پیش آمد تا با یاری خداوند به جبهه‌های حق علیه باطل بروم و از یاران حسین (ع) باشم. چراکه سیدالشهدا هم برای احیای دین قیام کرد و ما هم به فرمان رهبر عزیزمان برای احیای دین قیام می‌کنیم.



هرگز با دشمنان اسلام سر سازش نگیرید

اگر می‌خواهید یاد شهیدان زنده بماند، فقط پشت‌سر امام (ره) و افراد مورد تأیید او باشید. به برادران دینی خود وصیت می‌کنم که هرگز تا آخرین قطره خون خود با دشمنان اسلام سر سازش نگیرید و همیشه به فرمان امام (ره) باشید.
کسی خیال نکند مرا به زور به جنگ فرستادند.

وصیت می‌کنم که شماها وارث اسلحه از دست افتاده شهیدان هستید. در از بین بردن دشمن درون خود کوشش کنید که جهاد اکبر مقدمه جهاد اصغر و وابسته به آن است. کسی خیال نکند مرا به زور به جنگ فرستادند. من با میل و ایمان خودم رفته‌ام تا به دشمنان اسلام بفهمانم ما همیشه در صحنه هستیم. به همان خدایی که تمام ما را آفرید قسم، که تا آخرین قطره خونم سنگرم را رها نکرده و مبارزه خواهم کرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از