حالت تاریک
بیت‌المال یا بیت‌الحال؛

هزینه‌های اجلاسیه مدیران سلامت در کرمانشاه میلیاردی شد!

هزینه‌های اجلاسیه مدیران سلامت در کرمانشاه میلیاردی شد!

درحالی‌که شماری از بازنشستگان بیمه سلامت کرمانشاه همچنان موفق به دریافت مطالبات خود نشده‌اند، هزینه‌های برگزاری اجلاسیه مدیران سلامت به میزبانی این استان میلیاردی بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، هزینه‌های برگزاری یک اجلاسیه در استان کرمانشاه میلیاردی شده که البته مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه علت آن را تلاش برای معرفی خوب این استان عنوان کرده است درحالی که بازنشستگان بیمه سلامت همچنان موفق به دریافت مطالبات خود نشده‌اند.

بنا به نقل قول‌های یک منبع آگاه تنها هزینه سرو یک وعده ناهار و شام در مجموعه تالار قصر هتل پارسیان ۱۹۰ میلیون تومان بوده که این جدای از هزینه‌های جانبی تفریحی و رفاهی است.

افزون بر هزینه‌های مذکور حداقل هزینه اقامت یک شب در اتاق یک تختی یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و در اتاق دو تختی یک میلیون و ۶۳۲ هزار تومان برآورد می‌شود.

به راستی در شرایط فعلی کشور و تلاش برای کاسته شدن از هزینه‌های اضافی برگزاری چنین اجلاسیه‌های مجللی چه ضرورتی دارد؟ سرو غذا به صورت سلف سرویس آن هم با حداقل هفت نوع منو، هزینه‌های اجرای سیستم صوتی و… در حالی که مطالبات بازنشستگان این نهاد پرداخت نشده به چه معنا است؟

صرف نظر از چرایی چنین هزینه‌کردهایی، انتظار می‌رود به‌عنوان یک مطالبه عمومی نهادهای بازرسی به این موضوع ورود کنند البته پیشتر خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد خواستار شفاف‌سازی موضوع توسط مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه شده که با هم خواهیم شنید؛

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از