حالت تاریک
رئیس هیأت فوتبال شهرستان‌ سرپل‌ذهاب:

همه باید از تیم «بعثت» حمایت کنند

همه باید از تیم «بعثت» حمایت کنند

رئیس هیأت فوتبال شهرستان‌ سرپل‌ذهاب گفت: مردم و مسئولان استان کرمانشاه باید از تیم فوتبال بعثت، اولین تیم استان حمایت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اقبال نوروزی رئیس هیأت فوتبال‌ سرپل ذهاب امروز در دومین نشست مشترک رؤسای هیأت‌ فوتبال که به میزبانی شهرستان کنگاور برگزار شد، اظهار کرد: سراسر استان کرمانشاه باید از تیم فوتبال بعثت به‌عنوان اولین تیم در استان حمایت کنند و همگی خود را یک بعثتی بدانند. 

وی افزود: افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت را یک بعثتی تمام‌عیار می‌دانم و در اکثر بازی‌هایی که داشتند در استادیوم حضور داشتم و از بازی عملکردش به وجد آمده و برایش در این فصل از مسابقات آرزوی موفقیت دارم.

وی با بیان اینکه فوتبال استان به‌تنهایی اداره نمی‌شود، تصریح کرد: باید بپذیریم که حسنی به‌تنهایی نمی‌تواند بار فوتبال استان را بدوش بکشد باید در این راستا استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان، هیأت فوتبال، سازمان تجهیز و توسعه اماکن و فضاهای ورزشی با یکدیگر همدل شوند و برای آبادانی فوتبال استان اقداماتی داشته باشند. فوتبال نیاز به زمین مستعد دارد

رئیس هیأت فوتبال سرپل‌ذهاب از مشکل اساسی زمین‌های فوتبال استان و نیاز به  زیرساخت سخن گفت و افزود: عدم رسیدگی به زیرساخت‌های زمین فوتبال که از احتیاجات مستعد هر استادیومی است یکی از مشکلات اساسی برای فوتبال و بازیکن است.

وی اضافه کرد: به دلیل اینکه زمین‌های فوتبال و رخت‌کن‌ها استاندارد‌های لازم را ندارد در آینده مشکلات عدیده‌ای از جمله گرفتن امتیاز میزبانی از تمام تیم‌ها حتی در لیگ مناطق را به وجود می‌آورد که امیدواریم قبل از اینکه این مشکلات به وجود آید مسئولین این معضلات را حل کنند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از