حالت تاریک
بخشدار قلعه‌شاهین:

تلاش‌ها معطوف به افزایش مشارکت در انتخابات باشد

تلاش‌ها معطوف به افزایش مشارکت در انتخابات باشد

بخشدار قلعه‌شاهین با توجه به نقش مهم شوراها و دهیاران در مشارکت مردم در انتخابات، گفت: شوراها و دهیاران بخش قلعه شاهین تمام تلاش خود را معطوف به افزایش مشارکت مردم در انتخابات کنند.

حسن خدرویسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: شوراها و دهیاران زمینه برگزاری انتخاباتی سالم در روستاها را فراهم کنند و این جز با خدمت صادقانه به مردم و افزایش سرمایه اجتماعی میسر نمی‌شود.

بخشدار قلعه‌شاهین گفت: مردم شهرستان سرپل‌ذهاب و بخش قلعه‌شاهین در تمامی صحنه‌های انقلاب حضوری مؤثر و پررنگ دارند.

خدرویسی افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف شوراها و دهیاران روستا رسیدگی، پیگیری و رفع مشکلات مردم است و از این طریق می‌توانند به امید آفرینی میان مردم برای مشارکت در انتخابات را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات در تاریخ جمهوری اسلامی ایران حساس و حائز اهمیت بوده است، تصریح کرد: دشمن بمباران تبلیغاتی خود را آغاز کرده و یک جنگ ترکیبی تمام عیار را برای ترویج ناامیدی مردم و کم‌رنگ کردن امر انتخابات در دستور کار قرار داده است.

بخشدار قلعه‌شاهین بیان داشت: مشارکت قوی مردم یکی از مولفه‌هایی است که نقشه دشمن و تبلیغات آن‌ها را خنثی خواهد کرد.

به گفته خدرویسی، شوراها و دهیاران از نزدیک با مردم روستا در ارتباط هستند که توقع داریم فرهنگ مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی را تبیین کنند.

وی در پایان انتخابات را حافظ نظام اسلامی دانست و مشارکت مردم را تضمین‌کننده آینده کشور خواند و گفت: دهیاران و شوراهای روستایی از همه ظرفیت خود برای برگزاری انتخابات پرشور و حضور حداکثری مردم استفاده کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از