حالت تاریک
ناظر گمرکات استان کرمانشاه:

واحدهای تولیدی را برای انجام صادرات حمایت هستیم

واحدهای تولیدی را برای انجام صادرات حمایت هستیم

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و صادرات محصولات آنها در سر لوحه برنامه‌های گمرکات این استان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد و به نقل از روابط عمومی گمرکات استان کرمانشاه، علی‌اصغر عباس‌زاده در بازدید از مجتمع کشت و صنعت روژین تاک، محور اصلی بازدید از واحدهای تولیدی استان را بررسی چگونگی ارائه خدمات و تسهیلات گمرکی بیشتر به این واحدها عنوان کرد.

 ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه، در جریان این بازدید اظهار کرد: حمایت از واحدهای تولیدی و صادرات محصولات آنها در سر لوحه برنامه‌های گمرکات این استان است.

 عباس‌زاده با توجه به نقش تولید در افزایش صادرات و رونق بخشیدن به حرکت و اقتدار اقتصادی کشور، تصریح کرد: گمرکات استان کرمانشاه در راستای حمایت خود از صادرات محصولات تولیدی استان در تلاش است تا تشریفات گمرکی واحدهای تولیدی را آسان و با سرعت بیشتر انجام دهد و با ارائه تسهیلاتی همچون ضمانت‌نامه بانکی، ترخیص نسیه کالاها، نقشی تاثیر گذار در چرخ تولید داشته باشد.

در جریان بازدید ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه از مجتمع کشت و صنعت روژین تاک، معاون توسعه مدیریت و منابع، رئیس سرویس ارزیابی و جمعی از کارشناسان حوزه نظارت گمرکات استان وی را همراهی کردند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از