حالت تاریک
حفظ وحدت لازمه دفاع از کیان اسلامی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه مطرح کرد:

حفظ وحدت لازمه دفاع از کیان اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: همه ایرانیان و مسلمانان جهان برای دفاع از کیان امت اسلام و مقابله با توطئه‌های دشمنان به‌ویژه رژیم صهیونیستی جنایتکار و منحوس نباید از مسئله وحدت غافل شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عبدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: وحدت امت اسلامی یکی از راهبردی‌ترین راهبردهایی است که خداوند متعال بر آن تاکید داشته و پیامبر اکرم(ص)، امیرالمؤمنین علی(ع)، حضرت فاطمه(س) و سایر ائمه(ع) همان مسیر را طی کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: سیاست انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تاکنون حفظ وحدت، ارتقا و تقریب مذاهب، پرهیز از هرگونه اختلاف‌افکنی و تأکید بر اشتراکات فراوان امت اسلام به جای برخی تفاوت دیدگاه‌ها است و این بخش مهمی از آموزه‌های پیامبر گرامی اسلام در امت‌سازی و تعالیم وحدت‌آفرین بوده‌ است.

عبدی با بیان اینکه نعمت رسالت نبی مکرم اسلام (ص) موجب رستگاری بشر در طول تاریخ بوده است، گفت: پیام صلح، رحمت، انسانیت، کرامت، اخلاق و حمایت از مستضعفان، پایه‌های قابل اتکاء تعالیم و ارزش‌های اسلامی و الهی آن حضرت است.

وی گفت: استان کرمانشاه و به تعبیر رهبر معظم انقلاب سینه‌ستبر ایران اسلامی سال‌ها است که به یمن همزیستی افتخارآمیز ادیان و مذاهب مختلف به نگین وحدت و انسجام ایران مبدل شده است.

عبدی ادامه داد: ایجاد اختلاف و تفرقه میان شیعه و سنی هدف اصلی دشمنان علیه جهان اسلام است تا با ایجاد شکاف در صف مسلمانان به نیات شوم خود دست یابد، بنابراین مسلمانان باید در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام به‌خصوص استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی غاصب هوشیار باشند.

وی خاطرنشان کرد: همه ایرانیان و مسلمانان جهان برای دفاع از کیان امت اسلام و مقابله با توطئه‌های دشمنان به‌ویژه رژیم صهیونیستی جنایتکار و منحوس نباید از مسئله وحدت غافل شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از