حالت تاریک
Logo
یکشنبه, 29 مهر 1403
پرچم مقاومت هرگز زمین نخواهد ماند
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

پرچم مقاومت هرگز زمین نخواهد ماند

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: جبهه باطل بداند با ترور سرداران جبهه مقاومت همچون شهید هنیه، شهید نصرالله و شهید سنوار، این پرچم هرگز زمین نخواهد ماند و افرادی دیگر این راه را ادامه خواهند داد.

ماموستا عبدالرحمن مرادی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ ضمن محکومیت جنایات رژیم منحوس صهيونيستی و همچنین تسلیت شهادت شهدای مقاومت، اظهار داشت: در مبارزه میان حق و باطل، شکستی برای جبهه حق وجود ندارد یا پیروز می‌شود و یا به شهادت می‌رسد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: جبهه باطل و همه دشمنان بدانند با ترور سرداران جبهه مقاومت همچون شهید هنیه، شهید نصرالله و شهید سنوار، این پرچم هرگز زمین نخواهد ماند و افرادی دیگر این راه را ادامه خواهند داد.

مرادی با بیان اینکه جهان اسلام تا ابد، وام‌دار و مدیون این مردان بزرگ و یاران مجاهدشان خواهد بود، گفت: شجره طیبه و پرافتخار اسلام راستین و پویندگان نهضت سرخ عاشورای حسینی در طول تاریخ با خون پاک چنین مردان بزرگی آبیاری و ماندگار شده است.

وی مجاهدت‌های شهدای مقاومت را مصداق تحقق آیه شریفه «والذین قتلوا فی سبیل‌الله فلن یضلَّ اعمالهم سیهدیهم و یصلح بالهم و یدخلهم الجنة عرف‌ها لهم» است که شهادت را سعادت و حیات پایدار می‌دانند که خدای متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه با اشاره به حجم جنایات صهیونیست‌ها در غزه و لبنان و سکوت جوامع بین‌المللی بیان کرد: خشم عمومی جامعه روز به روز از جنایات این رژیم در حال افزایش است.

مرادی در پایان با اشاره به تأثیر رسانه‌ها، بر استفاده از هر فرصتی برای نشان دادن ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت: باید جامعه جهانی و به‌خصوص مردم با خوی وحشیانه این رژیم و همراهان آن از جمله آمریکا و سایر کشورهای پشتیبان این رژیم منحوس آشنا شوند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از