پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-27 09:18 - شماره خبر : 10051 0
رئیس هیأت اتومبیل‌رانی استان کرمانشاه مطرح کرد:

نبود پیست بزرگ‌ترین چالش هیأت اتومبیل‌رانی کرمانشاه

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان کرمانشاه گفت: یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین مشکلات ورزشکاران رشته‌های زیر مجموعه هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی، نبود پیست برای تمرین و برگزاری مسابقات است.

محمدجواد کرانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان کرمانشاه متشکل از کمیته‌های مختلفی است که با رشته‌های متعدد در دو بخش موتورسواری و اتومبیل‌رانی توانسته است هرساله پرچم‌دار مقام‌های اول و دوم کشوری به ویژه در رشته آفرود باشد.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان کرمانشاه عنوان کرد: در رشته اسلالوم ورزشکاران کرمانشاهی در هر دوره از مسابقات قهرمانی کشور، مقام اول را کسب کرده‌اند و در رشته موتوراندرو یعنی موتور کوهستان، استان کرمانشاه قهرمان مسابقات کشوری بوده است. 

کرانی اذعان کرد: هر ماه در رشته‌ها و کمیته‌های مختلف مسابقاتی برگزار می‌شود؛ روز جمعه ۳۰ شهریورماه یک رویداد بزرگ استعدادیابی در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد برگزار خواهد شد که عموم مردم می‌توانند به صورت رایگان ثبت‌نام کنند و از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرند. 

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از برنامه‌هایی که خواهیم داشت، آموزش مهارت‌های رانندگی توسط کمیته اسلالوم به شهروندان است؛ کما اینکه هرساله بیش از ۵۰ نفر در این زمینه توسط هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی به صورت حرفه‌ای آموزش داده می‌شوند. 

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان کرمانشاه تأکید کرد: یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین مشکلات ورزشکاران رشته‌های زیر مجموعه هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی، نبود پیست برای تمرین و برگزاری مسابقات است. 

کرانی در ادامه گفت: با توجه به اینکه در طول چند سال گذشته پیگیر احداث یک پیست استاندارد چندمنظوره موتورسواری و اتومبیل‌رانی بوده‌ایم و حتی استاندار وقت آقای بازوند قول مساعدت و تسهیل در این زمینه دادند اما متأسفانه با گذشت چند سال هم‌چنان برای این رفع این مشکل، هیچ‌گونه اقدامی صورت نگرفته است. 

کرانی تصریح کرد: در چند روز گذشته تنها پیست آفرود استان کرمانشاه که در دهکده المپیک قرار دارد و حتی چندین دوره میزبان مسابقات قهرمانی کشور بوده است، با توجه به شرایط بسیار عالی که برای تمرینات و مسابقات رشته آفرود دارد، متأسفانه به دلیل کوتاهی اداره‌کل ورزش و جوانان و اشتباه مهندسی ذیل طرح و پروژه سوارکاری کورس اسب قرار گرفته است که این عمل باعث حذف کامل پیست خواهد شد. 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/NYb8k
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار