پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-01 09:00 - شماره خبر : 9169 0
رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه خبر داد:

پیش‌بینی افزایش قیمت طلا بعد از اربعین

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه گفت: پیش‌بینی می‌شود پس از ایام اربعین که خریدهای اجباری طلا مثل خرید طلای عروسی آغاز شود و همچنین با آزادشدن حساب‌های وکالتی، قیمت طلا افزایش یابد.

 

محمدسعید جعفری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه اونس جهانی طلا بالا رفته و یک مقدار واکنش‌ها به اقدامات اخیر خاورمیانه کم‌ شده لذا این هم‌پوشانی باعث شده که نرخ ارز هم کم شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه افزود: یکی دیگر از عواملی که باعث شد نرخ طلا خیلی نوسان نداشته باشد، فروش آن برای افتتاح حساب‌های وکالتی خودرو است که مردم به فروش طلا روی آورده‌اند.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود برای هفته آینده بعد از ایام اربعین این حساب‌ها آزاد شده و مقدار خریدهای اجباری مثل خرید طلای عروسی افزایش پیدا کند، مجدد به احتمال خیلی زیاد ما شاهد افزایش قیمت طلا در ایران خواهیم بود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه در ادامه درباره حباب سکه گفت: اکنون که قیمت سکه در کانال ۴۲ میلیون تومان قرار دارد تقریباً نزدیک به ۶ میلیون تومان حباب دارد.

جعفری درباره قیمت طلا گفت: قیمت خرید از مشتری ۳ میلیون و ۵۳۳ هزار تومان و قیمت فروش هم از حدود ۳ میلیون و ۹۷۰ هزار شروع می‌شود.

وی درباره خرید طلا به عنوان سرمایه، خاطرنشان کرد: در مجموع سرمایه‌گذاری در بازار طلا یک سرمایه‌گذاری مطمئنی است زیرا نمودار آن در بلندمدت همواره صعودی بوده است.

جعفری در ادامه با بیان اینکه تعداد ۵۰۰ تا ۶۰۰ واحد طلافروشی در کرمانشاه فعالیت مجاز دارند، گفت: مردم از فروشگاه‌های مجاز، معتبر و دارای پروانه کسب خرید کنند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون پرونده تعزیراتی مربوط به واحد‌های طلافروشی نداشتیم.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/NKbkm
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار