حالت تاریک
رئیس هیات ورزشی جانبازان و معلولین استان کرمانشاه:

کرمانشاه میزبان مسابقات فوتبال 7 نفره می‌شود

کرمانشاه میزبان مسابقات فوتبال 7 نفره می‌شود

رئیس هیات ورزشی جانبازان و معلولین استان کرمانشاه گفت: در رشته فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولین، استان کرمانشاه در زمستان سال آینده میزبان مسابقات کشوری این رشته خواهد بود.

عزت پرنیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: در همه رشته‌های ورزشی در حال فعالیت هستیم، اولین مسابقه‌ای که در سال آینده پیش رو خواهیم داشت، مسابقات جهانی دو‌ و میدانی در ژاپن است که در این مسابقه یک ورزشکار به نام یاسین خسروی را داریم که شانس اول مدال طلا در رشته پرتاب وزنه است و این مسابقه قبل از پارالمپیک پاییز برگزار خواهد شد.

رئیس هیات ورزشی جانبازان و معلولین استان عنوان کرد: برای مابقی رشته‌ها بعد از ماه مبارک رمضان برنامه ریزی خواهد شد که مسابقات داخلی در سطح ملی و استانی داشته باشیم و زمان‌بندی مسابقات برای هیات‌ها ارسال می‌گردد.

عزت پرنیان با اشاره به عدم برگزاری مسابقات در اسفندماه اذعان کرد: در حال حاضر مسابقات ملی و بین‌المللی به طور کلی تا پایان امسال در رشته‌های جانبازان و معلولین پایان یافته است.

وی در رابطه با میزبانی استان کرمانشاه برای برگزاری مسابقات خاطرنشان کرد: ما در سال ۱۴۰۱، میزبانی فوتبال هفت نفره را در استان داشتیم که به نحو احسن برگزار شد و تیم استان قهرمان شد اما در سال ۱۴۰۲ به دلیل یکسری مشکلات نتوانستم امتیاز میزبانی مسابقات را برای استان بگیریم.

رئیس هیات ورزشی جانبازان و معلولین استان کرمانشاه در ادامه افزود: برای سال ۱۴۰۳ قول خواهیم داد که در رشته فوتبال هفت نفره حتماً امتیاز میزبانی را بگیریم و در زمستان سال آینده این مسابقات برگزار شده و با وجود تیم خیلی خوبی که داریم بتوانیم قهرمانی را برای استان به ارمغان بیاوریم.

پرنیان در پایان گفت: در رشته والیبال نشسته در حال رایزنی با فدراسیون هستیم و شاید بتوانیم برای سال آینده میزبانی مسابقات این رشته را برای استان کرمانشاه بگیریم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از