حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
خون شهدای مقاومت زمینه‌ساز اتحاد مسلمانان است
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

خون شهدای مقاومت زمینه‌ساز اتحاد مسلمانان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: خون شهدای مقاومت همچون سید حسن نصرالله و سردار نیل‌فروشان زمینه‌ساز اتحاد بیشتر مسلمانان می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سلمان محمدی صبح امروز سه‌شنبه در اجلاسیه شهدای دانش‌آموزی استان کرمانشاه که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی‌ اکرم (ص) برگزار شد، اظهار داشت: امروز در حالی اجلاسیه شهدای دانش‌آموزی را برگزار می‌کنیم که عزادار سیدالشهدای مقاومت سید حسن نصرالله و همچنین سردار نیل‌فروشان هستیم که به لقاءالله پیوستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به هدف اجلاسیه شهدای دانش‌آموزی، افزود: رویکرد آموزش و پرورش، تربیتی است لذا نحوه تعلیم و تربیت باید طوری باشد مقدمه‌ساز ظهور آقا امام زمان (عج) باشند.

وی با اشاره به اینکه کرمانشاه ۸۰۰ دانش‌آموز و ۱۷۰ فرهنگی شهید را تقدیم انقلاب کرده است، گفت: از طریق برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌توانیم شهدا را به عنوان الگو معرفی کنیم.

محمدی ادامه داد: هدفمان در اجلاسیه شهدا این است وصایا و پیام شهدا را به نسل جوان منتقل کرده و دانش‌آموزان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

وی افزود: پیام شهدا برای مقابله با استکبار جهانی شورآفرین، امیدبخش و گویای این حقیقت است که پیروزی از آن جبهه مقاومت است و خون شهیدان بزرگی مانند سید حسن نصرالله و سردار نیل‌فروشان زمینه‌ساز اتحاد بیشتر مسلمانان می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه خاطرنشان کرد: پیام شهدا این است که در این عرصه از تاریخ، مقاومت، صبوری و مبارزه با استکبار منجر به پیروزی خواهد شد‌.

محمدی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در باتلاق نابودی غرق شده و خون شهیدان موجب اتحاد و همبستگی امت اسلامی می‌شود و در آینده پیروزی از آن جبهه مقاومت خواهد بود.

وی با بیان اینکه دنیای بدون رژیم خون‌خوار صهیونیستی امن است، گفت: ما متعهد می‌شویم در حوزه آموزش و پرورش تلاش کنیم تا جهانی عاری از ظلم و ستم رژیم صهیونیستی را برای نسل‌های آینده معرفی کنیم.

محمدی خطاب به دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: با این جنایات، اکنون می‌دانید که چرا شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهیم؛ می‌بینید که رژیم غاصب صهیونیستی چگونه کودکان و زنان بی‌گناه و غیرنظامیان را به خاک و خون می‌کشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از