حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
کسب مقام قهرمانی تیم آمادگی جسمانی کرمانشاه
رئیس کمیته آمادگی جسمانی شهرستان کرمانشاه خبر داد:

کسب مقام قهرمانی تیم آمادگی جسمانی کرمانشاه

رئیس کمیته آمادگی جسمانی شهرستان کرمانشاه از کسب مقام قهرمانی تیم آمادگی جسمانی آقایان استان کرمانشاه در دومین مرحله المپیاد کشوری که در شهر رامسر برگزار شد، خبر داد.

محمدامین کاویان‌خواه در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ از کسب مقام قهرمانی تیم آمادگی جسمانی آقایان استان کرمانشاه در دومین مرحله المپیاد کشوری که در شهر رامسر برگزار شد، خبر داد و اظهار داشت: این موفقیت بزرگ حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی ورزشکاران و مربیان کرمانشاهی است.

رئیس کمیته آمادگی جسمانی شهرستان کرمانشاه ضمن تبریک به ورزشکاران، اعلام کرد: در مسابقاتی که با حضور گسترده ۳۱ استان برگزار شد، تیم کرمانشاه با کسب بالاترین امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.

کاویان‌خواه گفت: پس‌ از کرمانشاه، تیم‌های گلستان و قزوین به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

 وی با اشاره به نقش مؤثر آکادمی و سلامت ورزش بلست در پرورش این قهرمانان، خاطرنشان کرد: پارسا همتی، مظهر خالدی، سامان کولانی، مسعود صیدی و حامد خواجه‌وند اعضای تیم استان کرمانشاه هستند که این ۶ نفر همگی عضو آکادمی و سلامت ورزش بلست هستند.

کاویان‌خواه با بیان اینکه سطح رقابت‌ها بالا بود، افزود: بیش از سه ماه در اردو حضور داشتیم و تمرینات را به صورت منظم به سرپرستی امیر حسین یعقوبی انجام شد.

وی با بیان اینکه آکادمی بلست بیش از ۲۵۰ ورزشکار دارد که حدود ۵۰ نفر آن در مسابقات مختلف آمادگی جسمانی حضور پیدا کرده‌اند، 

 افزود: آکادمی بلست سعی کرده برای جوانان بستری برای رشد و پرورش همه رده‌های سنی باشد.

رئیس کمیته آمادگی جسمانی شهرستان کرمانشاه گفت: در مسابقات تیمی دو نفره کتل‌بل آقایان اشکان حبیبی و مصطفی نجاتی ورزشکاران تیم استان کرمانشاه موفق به کسب مدال طلا شدند و همچنین امیر سلیمی عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد.

وی برگزاری مسابقات گوناگون با سطح استانداردهای بالاتر برای ایجاد انگیزه میان ورزشکاران، برگزاری چالش‌ها و برنامه‌های ورزشی متنوع برای به‌کارگیری همه اقشار ورزشی و ایجاد شوق و انگیزه در این رشته را از دیگر چشم‌اندازهای ترسیم شده دانست.

کاویان‌خواه درباره وضعیت رشته آمادگی جسمانی در کرمانشاه بیان کرد: مسئولان هیأت‌ همگانی استان کرمانشاه از فعال‌ترین هیأت‌‌ها در سطح کشور است که اساس کار خود را اعتلا و پیشرفت همه‌جانبه ورزش همگانی بنا کرده‌اند و از حمایت و کمک به مربیان این رشته دریغ نکرده‌اند.

 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از