حالت تاریک
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه:

۱۴ سفره هفت‌سین در کرمانشاه برپا می‌شود

۱۴ سفره هفت‌سین در کرمانشاه برپا می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه این شهر در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی است، گفت: ۱۴ سفره هفت‌سین در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه برپا می‌شود.

برومند نامداری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در آستانه سال جدید و تعطیلات نوروزی کمیته ویژه‌ای به ریاست شهردار کرمانشاه از شهریور ماه تشکیل شده و برنامه‌ریزی لازم در ابعاد مختلف برای اجرای برنامه‌های مختلف صورت گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: امسال به دلیل همزمانی تعطیلات نوروزی با ایام ماه مبارک رمضان با همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شعار «شهر روزه‌دار» را انتخاب کردیم تا بتوانیم اقدامات فرهنگی مناسبی را در شهر کرمانشاه اجرا کنیم.

نامداری بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم و قطعا شهر کرمانشاه نیز با وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان میزبان مسافران نوروزی خواهد بود برپایی ۱۴ سفر هفت‌سین در مناطق هشت‌گانه و ورودی و خروجی این شهر برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: آسفالت و لکه‌گیری معابر مناطق هشت‌گانه شهری، نورپردازی معابر و خیابان‌ها، رنگ آمیزی جداول، نقاشی دیواره‌های پل‌ها و نصب المان‌های شهری نیز از دیگر برنامه‌های شهرداری کرمانشاه است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه افزود: همچنین جمع‌آوری ۸۰۰ کامیون نخاله و افزایش اکیپ‌های جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در شهر کرمانشاه در حال اجرا است که همشهریان می‌توانند موارد خود را به سامانه ۱۳۷ برای پیگیری و اقدام گزارش کنند.

نامداری اضافه کرد: ساماندهی روشنایی پارک‌ها و معابر، تعمیر و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی عمومی، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد به ویژه از پارک‌ شرقی، غربی، رهایی و سراب قنبر و اماکن گردشگری نیز این موضوع به صورت ویژه خواهد بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از