دوشنبه 26 شهر 1403
1402-12-23 10:36 - شماره خبر : 5849 0
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه خبر داد:

۱۷ عملیات آتش‌نشانی در شب چهارشنبه‌سوری کرمانشاه

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه از انجام ۱۷ عملیات در شب چهارشنبه‌سوری در کرمانشاه خبر داد و گفت: سه خانه در کرمانشاه در آتش سوخت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ آتش‌پاد غلامرضا رضایی بیان اینکه چهارشنبه سوری امسال نسبت به سال گذشته با حوادث بیشتری همراه بود، اظهار کرد: متأسفانه علی رغم همه هشدارها که طی سالیان اخیر داده شده، باز هم شاهد سهل انگاری از سوی برخی جوانان و نوجوانان و حادثه آفرینی از سوی آن‌ها در شب چهارشنبه سوری هستیم. 

وی افزود: شب گذشته ۱۷ عملیات در سطح شهر کرمانشاه انجام دادیم که متأسفانه در سه مورد آن، سه منزل مسکونی به دلیل انفجار مواد نارنجک دست‌ساز دچار حریق شدند و بخش‌هایی از آن‌ها دچار آسیب جدی شد. 

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: همچنین پنج مورد از این آتش سوزی‌ها مربوط به آتش گرفتن درختان در نقاط مختلف شهر بود. 

وی ادامه داد: در مجموع این ۱۷ عملیات، ۱۱ نفر زخمی شدند که غالب آن‌ها نوجوان و جوان بودند. 

آتش‌پاد رضایی با انتقاد از بی‌توجهی برخی والدین نسبت به هشدارها، گفت: وقتی نوجوانی انگشت خود را برای همیشه از دست داده و یا صورتش دچار سوختگی می‌شود، این آسیب جبران نمی‌شود و والدین باید بیش از اینها مراقب فرزندان خود باشند. 

وی خاطرنشان کرد: بارها نسبت به حوادث تلخ این شب هشدار داده‌ایم، اما باز هم شاهد تکرار آن هستیم و نیاز است که فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه

https://mersadnews.ir/short/eqkYK
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار