حالت تاریک
رئیس کمیته حمل و نقل زائران خبر داد:

۳۰۰ دستگاه اتوبوس مستقر در پایانه‌های مرزی

۳۰۰ دستگاه اتوبوس مستقر در پایانه‌های مرزی

رئیس کمیته حمل و نقل زائران اربعین در مرز خسروی از استقرار و به‌کارگیری ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین در مرز خسروی و منذریه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ رضا دوستی گفت: از مجموع اتوبوس‌هایی که برای جابجایی زائران در مرز مستقر شده‌اند ۱۷۰ دستگاه در مرز خسروی و ۱۳۰ دستگاه نیز در منذریه عراق فعالیت دارند که از ابتدای اربعین تاکنون این اتوبوس‌ها به صورت شبانه روزی و در سه نوبت کاری در خدمت زائران هستند. 

وی با اشاره به اینکه ۳۰ دستگاه اتوبوس از شهر کرج و ۳۰ دستگاه اتوبوس از همدان به عنوان معین ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه در مرز خسروی مستقر شده‌اند، اظهار کرد: اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در پارکینگ‌های قصرشیرین و برکت در مرز خسروی کار جابه‌جایی زوار را تا مقصد پایانه مرز خسروی عهده دار هستند. 

رییس کمیته حمل و نقل زائران اربعین در مرز خسروی گفت: همچنین ۱۵۰ دستگاه تاکسی از شهرستان‌های قصرشیرین و سرپل ذهاب نیز به منظور جابجایی زائران فعالیت دارند. 

وی ادامه داد: به منظور آگاهی زائران نرخ‌های مصوب در داخل اتوبوس‌ها و در پارکینگ‌ها نصب و در معرض دید عموم قرار گرفته و ۴۰ بازرس نیز به صورت سیار در قالب هفت تیم به صورت شبانه روزی خدمت می‌کنند. 

دوستی با اشاره به زیرساخت‌های مناسب مرز خسروی و وجود خودرو به اندازه کافی برای جابجایی و انتقال زائران، ادامه داد: تا پایان اربعین و بازگشت زائران خدمات کمیته حمل و نقل در مرز خسروی ادامه دارد. 

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از