حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

عزت و کرامت ایران‌اسلامی از برکت خون شهداست

عزت و کرامت ایران‌اسلامی از برکت خون شهداست

استاندار کرمانشاه در آیین بازگشایی مدارس گفت: عزت، افتخار و کرامت ایران‌ اسلامی از برکت خون شهدا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، محمدطیب صحرایی صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس که در مدرسه شاهد علامه مجلسی برگزار شد، با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی از دانش آموزان خواست با تکیه بر خدا و تعالیم دین مبین اسلام در راه پیشرفت و اعتلای ایران گام بردارند.

استاندار کرمانشاه افزود: آرامش و اقتدار امروز ایران مدیون خون شهدایی است که شجاعانه رفتند و جان خود را فدا کردند و ما امروز با عزت و افتخار در کشور زندگی می‌کنیم.

وی گفت: در گذشته تحریم بودیم و حتی برای دفاع از خود به ما سیم خاردار نمی‌فروختند و امروز تحریم‌ها به شیوه دیگر تغییر کرده و می‌گویند کسی اجازه خرید واکسن، پهباد و موشک را از ایران ندارد.

صحرایی با تاکید بر اینکه باید به سلاح علم و ایمان مجهز شویم، ادامه داد: العلم السلطان، علم برتری و بزرگی به‌همراه دارد، اگر ملتی علم و دانش نداشته باشد قدرتی ندارد و ذلیل خواهد شد.

وی گفت: بنده و شما وارث کشوری هستیم که 2 هزار و چندصدسال پیش پادشاهان حکیمی در این کشور حکومت می‌کردند که عهدنامه و دستورنامه‌های آنها امروزه از بسیاری از عهدنامه‌های سازمان ملل پیشرفته‌تر است و مفسران قرآنی معتقدند که اسامی برخی از آنها در قرآن آمده مثل ذوالقرنین که میتواند کوروش ایرانی باشد.

صحرایی ادامه داد: و مردمی با این سابقه افتخارآمیز و درخشان تاریخی به خاطر بی کفایتی پادشاهان سال عقب ماندیم و نمیتوانستیم برای کشورمان تصمیم بگیریم. اما امروز نمایندگان مجلس و رئیس جمهور در سازمان ملل از عزت و کرامت ما دفاع می‌کنند.

استاندار کرمانشاه افزود: برای قوی شدن حد و مرز پایانی وجود ندارد، پلکان ترقی در جلوی همه فراهم است و دانش آموزان کرمانشاهی با کسب رتبه های تک رقمی در کنکور سراسری سال گذشته این را نشان دادند.

وی با بیان اینکه عزت و سربلندی در سایه ایمان به خدا، تلاش در راه خدا و غفلت نکردن از مکر دشمنان بدست می‌آید، خاطرنشان کرد: دشمنان دست از توطئه چینی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب برنمی دارند لذا برای مقابله با آنها باید هوشیار باشیم.

صحرایی در بخش دیگری از سخنانش به فتنه‌های دشمنان در سال گذشته در مدارس اشاره کرد و افزود: دشمنان با توطئه‌چینی بدنبال مخدوش کردن چهره مدارس و ناامن جلوه دادن آن بودند که بحمدالله با جانفشانی شهدای مدافع امنیت و آگاهی مردم با بصیرت در نقشه‌های شوم خود ناکام ماندند.

 

عزت و کرامت ایران‌اسلامی از برکت خون شهداست

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از