حالت تاریک
رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه:

امنیت سرزمین‌های اشغالی باید مختل شود

امنیت سرزمین‌های اشغالی باید مختل شود

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه، گفت: امنیت سرزمین‌های اشغالی باید مختل شود.

 

محمدهادی صحرایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: ۶ ماه از انجام عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد، عملیاتی که هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست و ابعاد امنیتی و نظامی این رژیم را به چالش کشید و رژیم صهیونیستی را به شوک بزر‌گی فرو برد.

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی با چالش‌های متعددی رو به رو شد و به دلیل ناکامی در میدان نبرد دست به نسل‌کشی‌، جنایت و کشتار زنان و کودکان کرده و از حمله به بیمارستان و کشتار مجروحان نیز دریغ نکرده است.

وی تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در ۶ ماهه اخیر و در طول تاریخ بی‌سابقه است و هر آنچه از ظلم و ستم‌هایی را که در تاریخ شنیده‌ایم امروز به وضوح در فلسطین و غزه در حال مشاهده هستیم که چطور زنان، کودکان و مجروحان قتل عام می‌شوند.

صحرایی بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی ضربه بزرگی را به رژیم صهیونیستی وارد کرد و در طراحی، اجرا و مدیریت میدان تمام نقشه‌های ارتش صهیونیستی با پشتوانه آمریکا و کشورهای اروپایی به شکست انجامید و این رژیم با وجود تبلیغات فراوان نتوانست ۳۶۵ کیلومتر مربع غزه را فتح کند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی بعد از شکست در میدان نبرد در مقابل جبهه مقاومت دستاوردی به غیر از جنایت و کشتار مردم بی‌گناه نداشته و به دلیل همین شکست از خود رژیم صهیونیستی مورد مطالبه قرار گرفته و حملات نیروهای مقاومت ضرر ۲۰۰ میلیارد دلاری را متوجه آن کرده و حتی سربازان خود را در اسارت می‌بیند.

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: شکست‌های پی درپی رژیم صهیونیستی در میدان نبرد منجر به حمله سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه شد که تعدادی از مستشاران نظامی کشورمان به شهادت رسیدند و این اقدام رژیم صهیونیستی حتی توسط کشورهای حامی این رژیم نیز مورد محکومیت قرار گرفت.

صحرایی عنوان کرد: حمله به سفارتخانه در مجامع بین‌المللی محکوم است زیرا سفارتخانه مانند خاک یک کشور محسوب می‌شود که اعتراض کشورها را نیز در پی داشته است و وظیفه امروز مسلمانان حضور و شرکت در راهپیمایی و تظاهرات روز جهانی قدس است تا بار دیگر ضمن محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی از مردم مظلوم و مقتدر غزه حمایت کنیم.

وی ادامه داد: مردم غزه امروز تحت سخت‌ترین تحریم‌های اقتصادی و غذایی قرار دارند اما در عین مظلومیت، مقتدرانه ایستاده‌اند بر همین اساس مسلمانان باید توجه ویژه‌ای به آنها داشته باشند و رژیم صهیونیستی این غده سرطانی جهان اسلام را نابود کنند.

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه تاکید کرد: دشمن صهیونیستی بداند با ترور فرماندهان مقاومت راه به جایی نخواهد برد و قطعا سربازان جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی را نابود می‌کنند و جمهوری اسلامی ایران نیز با توجه به منویات رهبری پاسخ محکمی به جنایت اخیر خواهند داد.

صحرایی تصریح کرد: امروز کشورهای جهان باید سرزمین‌های اشغالی، مسیر عبور کشتی‌های تجاری آنها و مسیر تأمین نیازهای رژیم صهیونیستی را مسدود کنند و فشار مضاعفی را به آنها وارد کنند تا نابودیشان هرچه سریع‌تر محقق شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از