حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
شهادت، نشان والای ایثار و انسانیت است
خواهر شهید رازیانی:

شهادت، نشان والای ایثار و انسانیت است

خواهر شهید رازیانی گفت: شهادت، نشان والایی از ایثار، انسانیت و ارزش‌های والاست که خداوند متعال آن را تنها به بندگان برگزیده‌ خود عطا می‌کند.

خاتون رازیانی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ درباره برادر شهیدش، اظهار داشت: برادرم که متولد ۱۳۴۷ در روستای سالارآباد بود، در سن کم به سپاه پاسداران پیوست، او بدون اطلاع خانواده و همراه یکی از دوستانش عازم جبهه شد و در سال ۱۳۶۶ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خواهر شهید الماس رازیانی با بیان اینکه حفظ یاد و خاطره شهدا از وظایف ما است افزود: یکی از نیازهای فرهنگی جامعه ما در این دوران تکریم شهید و خانواده شهدا و ایثارگران است.

وی گفت: شهادت، نشان والایی از ایثار، انسانیت و ارزش‌های والاست که خداوند متعال آن را تنها به بندگان برگزیده‌ خود عطا می‌کند.

 رازیانی گفت: شهدا طبق آیه قرآن «عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ» هستند، ما به شهدا نیازمندیم و شهدا از ما انتظار دارند که راهشان را ادامه دهیم.

رازیانی افزود: ما باید از خداوند متعال درخواست کنیم که هر روز توفیق پیروی از راه شهدا را به ما عنایت کند؛ چرا که فرهنگ شهادت تنها مربوط به دوران جبهه و جنگ نیست، فرهنگ شهادت باید در زندگی ما جاری باشد.

وی گفت: یکی از راه‌های حفظ جوانان و نوجوانان از آسیب‌های امروزه آشنایی آن‌ها با فرهنگ ایثار و شهادت است و برگزاری کنگره یک حرکت عظیم فرهنگی برای شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با کفر و استکبار است و نباید این مهم دست کم گرفته شود.

خواهر شهید رازیانی افرود: امروز دشمن از طریق فضای مجازی باورها و اعتقادات جوانان را هدف قرار داده، لذا مسئولان با برگزاری این کنگره‌ها می‌توانند جوانان را با شهدا آشنا کنند که این مملکت با خون شهدا به ثمر رسیده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از