حالت تاریک
رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه:

شهدای غرب کشور مظلوم و ناشناخته هستند

شهدای غرب کشور مظلوم و ناشناخته هستند

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان اینکه کنگره ملی شهدای استان فرصتی برای معرفی شهدا است، گفت: شهدای غرب کشور مظلوم و ناشناخته هستند.

محمدهادی صحرایی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه فرصتی برای معرفی چهره‌های شاخص دفاع مقدس استان در کشور است و باید از این رویداد بسیار مهم فرهنگی نهایت بهره‌برداری به عمل آید.

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: تفاوت کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه با سایر مراسم‌ در این است که این رویداد آغاز کارهای فرهنگی به جامعه بوده و باید در امتداد این مسیر شهدا را جامعه معرفی کنیم زیرا دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

صحرایی بیان کرد: وظایف هر یک از دستگاه‌های متولی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه مشخص شده و انتظار می‌رود هر یک به مسئولیت‌های خود عمل کنند تا بتوانیم رویدادی در شأن شهدای استان داشته باشیم.

وی ادامه داد: اطلاعات شهدای استان کرمانشاه جمع‌آوری شده و تولید محتوای مناسب کنگره ملی شهدا در دست اقدام است و باید برای معرفی سیره و سبک زندگی شهیدان از روش‌های قدیمی عبور کنیم و متناسب با شرایط امروز جامعه نسبت به تولید آثار اقدام کنیم.

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان اینکه شهدای غرب کشور مظلوم و ناشناخته هستند، عنوان کرد: شهدایی مانند شهید صفر خوش‌روان، ادبیان، جعفری، اجاقی و... هر کدام ظرفیت تولید محتوای ویژه خود را دارند و باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از این فرصت استفاده کرد.

صحرایی خاطرنشان کرد: مردم کرمانشاه باید شهدای استان کرمانشاه را در سطح کشور به‌درستی معرفی کنند تا بتوانیم مظلومیت شهدای غرب کشور را جبران کنیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از