حالت تاریک
پیاده‌روی اربعین، همایشی ملی و مذهبی بود
امام‌جمعه پاوه:

پیاده‌روی اربعین، همایشی ملی و مذهبی بود

امام‌جمعه پاوه از پلیس به‌عنوان خدمت گذار واقعی مردم یادکرد و گفت: پیاده‌روی اربعین همایشی ملی و مذهبی بوده که پلیس توانست با سربلندی از این مأموریت بزرگ بیرون آید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ماموستا ملا قادر قادری امام‌ جمعه پاوه در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: پلیس نیرویی خدمت‌گذار و کارکنان آن خادم واقعی مردم هستند. 

وی افزود: مأموران انتظامی بارها و در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند که حافظ جان، مال و ناموس ما هستند و زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها بر کسی پوشیده نیست. 

امام‌جمعه پاوه بابیان اینکه نمونه‌ای از تلاش‌های مخلصانه پلیس در پیاده‌روی اربعین به نمایش گذاشته شد، تصریح کرد: جایی که این همایش ملی، مذهبی و محلی برای خدمت‌رسانی شبانه‌روزی پلیس به مردم و زائران تبدیل شد و مأموران انتظامی با سربلندی این مأموریت بزرگ را به سرانجام رساندند. 

وی در عین حال به برخی مشکلات این شهرستان هم اشاره کرد و گفت: پاوه باوجوداین همه استعداد و توانمندی نباید این‌قدر مشکل داشته باشد. 

ماموستا قادری با تأکید بر اینکه پاوه نیازمند نگاه ویژه‌تر مسئولان است، گفت: اگر از ظرفیت‌های موجود به‌درستی استفاده و زمینه برای رشد استعدادهای جوانان و مردم منطقه فراهم شود قطعاً بخش اعظمی از مشکلات کنونی برطرف می‌شود. 

وی با اشاره به زیادشدن فاصله‌های طبقاتی، گفت: امیدوارم با درایت دولتمردان جدید شاهد کاهش این فاصله‌ها و رونق در منطقه اورامانات و خصوصاً شهر پاوه باشیم. 

ماموستا ملاقادر قادری ستونی استوار برای وحدت مردم منطقه

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جریان سفر به پاوه و دیدار با ماموستا قادری امام‌جمعه این شهر، اظهار داشت: طی یک سال و نیم اخیر اقدامات خوبی برای ارتقاء امنیت در استان کرمانشاه انجام‌گرفته که یکی از مهم‌ترین آن‌ها کنترل و کاهش سرقت‌ها به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین پدیده‌های ایجاد ناامنی بوده است. 

وی گفت: با اجرای طرح‌هایی نظیر هر کلانتری یک شهر، امنیت محله‌محور و اجرای برنامه‌های پیشگیرانه توانستیم نه‌تنها روند شتابان رشد سرقت در استان را مهار کنیم بلکه در پایان سال گذشته این روند کاهشی شد. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: روند کاهشی شدن سرقت‌ها امسال نیز با شتاب بیشتری ادامه پیدا کرد تا امروز و در مقایسه با سال ابتدای سال گذشته حدود ۱۷ تا ۱۸ درصد کاهش داشته باشد. 

وی از اهتمام پلیس برای برخورد با معضلات و آسیب‌های اجتماعی خبر داد و بابیان اینکه برنامه‌های خوبی در دست اقدام است، گفت: خوشبختانه احساس امنیت نیز در استان افزایش‌یافته و تلاش می‌کنیم به‌قدری که امنیت وجود دارد مردم شریف کرمانشاه آن را نیز احساس کنند. 

حاجیان همچنین آینده کشور را روشن دانست و گفت: باروی کار آمدن دولت جدید و همدلی و هم‌افزایی که میان مسئولان عالی کشور حول محور ولایت و رهبری دارند قطعاً اتفاقات بهتری برای مردم شریف ایران اسلامی رقم خواهد خورد. 

وی همچنین با تمجید از ماموستا قادری، وی را ستونی استوار برای استان کرمانشاه و منطقه اورامانات برشمرد و گفت: وحدت‌آفرینی کم‌نظیری که شما طی سال‌های متمادی داشته‌اید برای هر ایرانی باعث افتخار است و همه مردم به وجود شخصیتی چون شما به خود می‌بالند. 

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از