حالت تاریک
در پی شهادت شهید هنیه؛

امام جمعه روانسر بیانیه‌ای صادر کرد

امام جمعه روانسر بیانیه‌ای صادر کرد

بیانیه امام جمعه شهرستان روانسر و اعضای شورای روحانیت و افتا و جامعه روحانیت شهرستان در پی شهادت اسماعیل هنیه بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛‍ امام جمعه شهرستان روانسر و اعضای شورای روحانیت و افتا و جامعه روحانیت شهرستان در پی شهادت اسماعیل هنیه بیانیه‌ای صادر کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا 

وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ‌إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیه رَاجِعونَ

با کمال تأسف و تأثر خبر شهادت اسماعیل عبدالسلام احمد هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، را دریافت کردیم. 

این ضایعه دردناک را به تمامی مردم مسلمان و آزادی‌خواه، بویژه ملت قهرمان فلسطین و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم. 

بی‌شک، با شهادت ایشان راه مقاومت استوارتر و پرصلابت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت و خون پاک ایشان، عزم و اراده مردمان آزاداندیش را بیش از پیش تقویت خواهد کرد و با اعتقاد راسخ به تحقق وعده حق تعالی، خون پاک فرزندان معصوم، کودکان و زنان بی‌پناه، سرداران و فرماندهان رشید به ثمر خواهد نشست و در آینده‌ای نزدیک شاهد نابودی رژیم کودک کش صهیونیست و پیروزی جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی خواهیم بود. 

ذلت و ننگ ابدی بر مدعیان حقوق بشر که با سکوت و حمایت‌های ناجوانمردانه خود، زمینه ساز خوی وحشی‌گری‌های این رژیم نامشروع شده اند. 

لذا اینجانب و اعضای محترم شورای روحانیت وافتا و جامعه محترم روحانیت شهرستان روانسر از خداوند حی سبحان برای ایشان و خانواده این بزرگوار و تمام فرزندان و نوه‌های‌های شهید مردم مقاومت فلسطین و تمام شهیدان راه اسلام، رحمت و رضوان الهی و علو درجات و همه بازماندگان شهدای ماه‌های اخیر فلسطین، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنیم و از خداوند سبحان برای ریشه کن شدن رژیم صهیونیستی، و نفرت‌انگیز بین تمام مسلمانان را مسئلت داریم. 

والسلام علیکم ورحمه الله

محمد محمودی؛ امام جمعه شهرستان روانسر

چهارشنبه ۱۰ مرداد۱۴۰۳

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از