حالت تاریک
استاندار کرمانشاه مطرح کرد:

وجود عالمان یکی از نعمت‌های بی‌بدیل در انقلاب‌اسلامی

وجود عالمان یکی از نعمت‌های بی‌بدیل در انقلاب‌اسلامی

استاندار کرمانشاه گفت: یکی از نعمت‌های بی‌بدیل در انقلاب اسلامی وجود همین عالمان و نائبان امام زمان(عج‌ا...) است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، محمدطیب صحرایی در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه که امروز پنجشنبه در تالار انتظار برگزار شد، اظهار داشت: یکی از نعمت‌های بی‌بدیل در انقلاب اسلامی وجود همین عالمان و نائبان امام زمان(عج‌ا...) است.

 

استاندار کرمانشاه افزود: به لطف وجود روحانیون و علما ما مفتخر هستیم که بر اساس حجت‌های الهی حرکت می‌کنیم .

 

وی گفت: من به‌عنوان شاگرد حضرت آیت‌الله علما و خادم مردم از سال‌ها مرارت و تلاش ایشان تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدواریم آنچه را که آیت الله علما در این سال‌ها زحمت کشیدند، خداوند متعال به بهترین شکل از ایشان بپذیرد و مایه خیر و برکت دنیا و آخرت شان باشد. 

 

صحرایی خطاب به امام جمعه جدید کرمانشاه، اذعان کرد: حجت‌الاسلام غفوری به سینه‌ ستبر ایران اسلامی خوش آمدید، شما نماینده و نائب امام زمان هستید.

 

وی افزود: امیدواریم خیرات و برکات و راهنمایی‌های مشفقانه نیز همواره تداوم داشته باشد و ما هم عالمانه و مجاهدانه همگام و همراه شما خواهیم بود.

 

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به حملات و ظلم وحشیانه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: خدا را گواه می‌گیریم که دل ما با مردم مظلوم غزه است و امیدواریم به زودی شاهد پیروزی جبهه حق علیه باطل باشیم.

 

نماز جمعه یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی است

 

 در ادامه آیت الله مصطفی علما نیز در این مراسم اظهار داشت: یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی نماز جمعه است که همواره باید حفظ شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سابق کرمانشاه افزود: پست و مقام در این دنیا پایدار نیست و بالاخره یک روزی همه ما رفتنی هستیم و باید پاسخگوی اعمالمان باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه خود را لایق تعریف و تمجید مردم و مسئولان نمیدانم گفت: من یک طلبه بوده و هستم و از این به بعد هم در خدمت نظام و انقلاب خواهم بود.

 

آیت الله علما در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه خانواده شهدا و اینکه سردار شهید سلیمانی خانواده شهدا را همچون امامزاده می‌دانست، اذعان داشت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن محکومیت جنایات صهیونیست و اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه، گفت: باید جایگاه دشمن شناسی و دشمن ستیزی داشته باشیم و خطر این رژیم غاصب صهیونیستی برای جهان اسلام و مسلمانان را از گذشته های دور امام راحل  بیان کرده بودند.

 

آیت الله علما خطاب به امام جمعه جدید کرمانشاه گفت: پیگیر زمین زائرسرای کرمانشاهیان در مشهد باشد، بخشی از کارهای آن توسط شهرداری و استانداری انجام شده است.

 

وجود عالمان یکی از نعمت‌های بی‌بدیل در انقلاب‌اسلامی
وجود عالمان یکی از نعمت‌های بی‌بدیل در انقلاب‌اسلامی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از