حالت تاریک
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی:

حکم رهبری فصل‌‌الخطاب در اتخاذ تصمیمات است

حکم رهبری فصل‌‌الخطاب در اتخاذ تصمیمات است

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: بالاترین حجت برای ما در اتخاذ تصمیمات، حکم مقام معظم رهبری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام حاج شیخ محمدحسن رحیمیان در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه که امروز پنجشنبه در تالار انتظار برگزار شد، اظهار داشت: این روزهای تلخ و شیرین نویدبخش آینده روشنی برای تحقق آنچه است که امام راحل و مقام معظم رهبری درباره محو شدن اسرائیل از صفحه روزگار فرمودند.

 

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: با این اقدام رژیم صهیونیستی، گامی بلندتر برای نزدیکی به آن روز موعود برداشته شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم مرز دار و غیور استان کرمانشاه، گفت: بیش از ۴۰ سال است که با حکم و فرمان امام راحل و پس از آن مقام معظم رهبری از نعمت ائمه جمعه برای برخوردار بودند و طی این مدت خصوصاً مردم این استان، استوار و شایسته در خط مستقیم ولایت قرار گرفته‌اند.

 

حجت‌الاسلام رحیمیان  تصریح کرد: حضرت آیت‌الله علما شما نماینده مقام معظم رهبری در این دیار بوده‌اید و ایشان توصیفات و مقامات بسیاری را برای جنابعالی نقل کرده‌اند و فراتر از آن از مردم غیور کرمانشاه قدردانی کرده‌اند و بنده در اینجا وظیفه دارم سلام مقام معظم رهبری را به مردم غیور، فهیم و مرزنشین استان کرمانشاه برسانم.

 

وی با اظهار ارادت به آیت‌الله علما و همچنین امام جمعه جدید کرمانشاه، اذعان داشت: بنده سال‌های متمادی است که خدمت حجت‌الاسلام غفوری ارادت دارم؛ چه زمانی که در بنیاد شهید بودند و چه در زمانی که تولیت مسجد جمکران را به عهده داشتند.

 

حجت‌الاسلام رحیمیان افزود: بالاترین حجت برای ما در اتخاذ تصمیمات، حکم مقام معظم رهبری است. وی گفت: حضور حجت‌الاسلام غفوری برای مردم کرمانشاه حقیقتاً بشارت است و حضور ایشان نوید بخش گسترش معارف اسلام ناب محمدی در این دیار خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام رحیمیان خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام غفوری سال‌ها در کرمانشاه نیابت امام جمعه را داشته‌اند و آن چنان در مجموعه استان در حرکت و تلاش بودند که در طول آن مدت کوتاه نمازشان را کامل  و نه به‌عنوان مسافر می‌خواندند.

 

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد: ایشان شخصیتی است که گسترده‌ترین اطلاعات را درباره روحانیت و حوزه‌های علمیه در سطح کشور دارند و به‌عنوان قائم مقام رئیس حوزه‌های علمیه حضرت آیت‌الله اراکی به تمام مسئولیت‌ها و وظایف ایشان طی سال‌های متمادی اشراف داشته و در آن سنگر حساس خدمت کرده‌اند.

 

وی افزود: اعضای شورای تعیین ائمه جمعه از جانب مقام معظم رهبری منصوب می‌شوند و آیت‌الله غفوری هم یکی از اعضای این شورا است که در انتصاب ائمه جمعه سراسر کشور نقش داشته‌اند.

 

حجت‌الاسلام رحیمیان ادامه داد: ایشان همچنین در جای جای کشور با عناوین و مسئولیت‌های مختلف همچون شورای تعیین أئمه جمعه و قائم مقامی حوزه‌های علمیه حضور داشته‌اند و در مسئولیت‌ها و جایگاه‌ کنونی به‌عنوان امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این استان اشراف و آمادگی کامل را دارند.

حکم رهبری فصل‌‌الخطاب در اتخاذ تصمیمات است
حکم رهبری فصل‌‌الخطاب در اتخاذ تصمیمات است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از