حالت تاریک
برادرم سرباز واقعی اسلام باش
معراجی‌ها؛

برادرم سرباز واقعی اسلام باش

شهید «حمیدرضا جهانفر» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: برادرجان! با توجه به وظیفه مقدست به عنوان یک فرمانده، با توجه به ارزشی که یک فرمانده در اسلام دارد، نشان بده که واقعا سرباز اسلام هستی و به تمام ملت ایران تعلق دارید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»؛ شهید «حمیدرضا جهانفر» یکم شهریور 1339 در شهرستان پاوه به دنیا آمد. پدرش غلام و مادرش رنگین نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت. سرباز ارتش بود. 26 دی ماه 1359 در تنگه حاجیان گیلانغرب بر اثر اصابت ترکش به خودرو و سوختگی به شهادت رســید. پیکر شهید والامقام در گلزار شهدای شهرستان کرمانشاه به خاک سپرده شده است.

وصیت نامه شهید

برادر جان! خدمت سربازی را خیلی دوست دارم البته تا اندازه‌ای دشوار است با توجه به موقعیت کشور باید تحمل کنیم.

ما پاسدار هستیم و تا به حال به یاری خدا دردسری برایم پیش نیامده و قرار است که تا یک ماه دیگر ما را برای مأموریت به تپه رش (نوار مرزی ایران و عراق) ببرند و از هم‌اکنون آموزش‌های لازم را به ما یاد می‌دهند.

خوشبختانه هر هفته سری به خانه می‌زنم و به دیدار اقوام می‌روم و خیلی دعا می‌کنم برای یک بار هم که شده روی ماهت را زیارت کنم.

برادر جان! به عنوان یک برادر کوچک‌تر از خودت، از تو خواهش می‌کنم به افراد زیر دستت تا آن جایی که می‌توانی محبت و دوستی نشان بده و از لحاظ انجام وظیفه مقدست به عنوان یک فرمانده، با توجه به ارزشی که یک فرمانده در اسلام دارد، نشان بده که واقعا سرباز اسلام هستی و به تمام ملت ایران تعلق دارید. آرزوی سعادت و خوشبختی شما را از خداوند خواهانم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از