حالت تاریک
مسئول بسیج جامعه‌ زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص):

جشن میلاد کوثر در کرمانشاه برگزار می‌شود

جشن میلاد کوثر در کرمانشاه برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: جشن میلاد کوثر در کرمانشاه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) برگزار می‌شود.

فرشته همتی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد» با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) الگوی تمام بشریت است، اظهار داشت: جشن میلاد کوثر به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) با حضور دختران و مادران کرمانشاهی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: این مراسم روز دوشنبه هجدهم دی‌ماه ساعت 9 صبح در تالار شهید بهشتی شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این اجتماع جمع کثیری از دختران و مادران کرمانشاهی حضور دارند، گفت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه است.

همتی در بخش دیگری از سخنانش بر بهره‌گیری از سیره و روش زندگانی حضرت زهرا(س) تاکید کرد و گفت: سیره حضرت فاطمه الگویی کارآمد برای تمامی مردان و زنان عالم است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: پیامبر(ص) فرمودند سرور زنان دو عالم حضرت زهرا (س) است و این موضوع نشان‌دهنده شخصیت و جایگاه ویژه ایشان است.

همتی اذعان داشت: همسرداری، خانه‌داری و تربیت اولاد حضرت فاطمه (س) نشان از شخصیت بی‌نظیر ایشان در طول تاریخ بشریت است.

وی گفت: ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری حضرت زهرا(س) و همچنین مکتب ایشان به اقشار مختلف جامعه مسئولیت‌شناسی و مسئولیت‌پذیری را می‌آموزد.

همتی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) الگو و اسوه‌ای هستند که در تاریخ ماندگار شده‌اند، تاکید کرد: ولایتمداری ایشان و دفاع از رهبر و امام زمان خود یکی دیگر از خصوصیات بارز ایشان بود که لازم است در مقطع کنونی سرلوحه کار همه ما قرار گیرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از