حالت تاریک
فرماندار صحنه تاکید کرد:

ضرورت نظارت جدی بر ساخت و سازهای روستایی

ضرورت نظارت جدی بر ساخت و سازهای روستایی

فرماندار صحنه گفت: با توجه به اینکه مرجع صدور پروانه‌های ساختمانی دهیاران هستند، می‌طلبد که نظارت بر ساخت و سازها به‌طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، غلامرضا شهبازی امروز یکشنبه در نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی صحنه، اظهار داشت: امروز به‌رغم مشکلات مالی و اقتصادی که در کشور داریم  تمام تلاش دولت‌مردان وحاکمیت بر این است که نگاه ویژه‌ای به حوزه روستایی داشته باشیم.

 

وی افزود: با توجه به اینکه مرجع صدور پروانه‌های ساختمانی دهیاران هستند، می‌طلبد که نظارت بر ساخت و سازها به‌طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

 

شهبازی با بیان این مطلب که دهیاران در روستاها عوامل اجرایی دولت هستند،اذعان کرد: دهیاران می‌توانند دولت را در اجرای این قانون با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم و فراهم کردن زمینه اجرای آن یاری و عملکرد خودشان را اطلاع‌رسانی کنند و گزارش آن را به‌صورت عمومی در اختیار اهالی روستا قرار دهند.

 

فرماندار صحنه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، از بخشدار و دهیاران خواست با رعایت اصل بی‌طرفی، از به‌کارگیری امکانات و فرصت‌های دولتی به‌سود یا علیه داوطلبان خودداری و زمینه حضور حداکثری و پرشور مردم را فراهم کنند.

 

در ادامه جلسه دهیاران، مسائل و مشکلات موجود در روستاها را در زمینه‌های مختلف عمرانی، آموزشی، ورزشی، خدماتی و رفاهی، آب و کشاورزی مطرح کردند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از